Beoordeeld op 8 februari 2017

Goed hotel, lekker 3/4de pension en propere Wellness welke perfect in orde is ! Super. Bovendien centraal in het dorp gelegen met mooi zicht op de omliggende bergen. Voor skiverlof is de skibus een alternatief om op een 10-tal minuutjes aan de skipiste te zijn.

Kamertip: kies de gerenoveerde kamers, deze zijn wel modern, ogen mooi en zijn zuiver zonder tapijt !
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 17 januari 2017

Wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. Het eten is gewoon goed. Mooie kamer en toffe wellness. Vanaf het hotel kan je mooie wandelingen doen. Sneeuwwandeluitrusting kregen we gratis mee van het hotel.

Kamertip: Neem een kamer met zicht op de bergen, heel mooi.
Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 10 juli 2016 via mobiele applicatie

Het Alpbacherhof is een traditioneel Oostenrijks hotel. Met een goede keuken, prachtig gerestaureerde kamer en een geweldig zwembad (binnen/buiten) met uitzicht op de omliggende bergen. Het Sauna landschap is uitgebreid met verschillende sauna's en damp baden. Het dinner was van zeer goede kwaliteit en er was altijd een goed passende wijn bij te vinden. Inclusief was de Alpbach/seenland kaart, die vrij toegang gaf tot openbaar vervoer, verschillende liften en bijna alle musea in de wijde omtrek. In deze tijd net voor het hoogseizoen een echte aanrader.

Datum van verblijf: juli 2016
alpbachtal, Manager van Alpbacherhof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2016

We thank you for your kind words and feedback. We look forward to having the opportunity of welcoming you back here with us again.

Beoordeeld op 3 maart 2015

Dit hotel voor een skivakantie bezocht in februari 2015. Ligging is goed; rustig, 100 meter van skibushalte, 5 minuten rijden naar de skilift en loipe.
Prima hotel, basis is traditioneel tikkeltje oubollig ingericht. Van de 52 kamers zijn er 20 gerestyled, deze zijn een aanrader, zien er fantastisch uit. Dat geldt ook voor de wellness, is van 2010 en ziet er uitstekend uit.
Keuken is traditioneel geen culinaire uitspattingen verwachten. Bediening is erg vriendelijk. Zelfs bij vertrek is ontbijt om 4:30 uur mogelijk!!!

Kamertip: Neem een kamer die gerestyled is, anders kamers zijn oubollig.
Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 29 oktober 2011

erg aangenaam verblijf in alpbacherhof. keuken voortreffelijk. vriendelijke bediening. comfort in de kamers. wat meer kan je wensen

Datum van verblijf: november 2010
  • Reistype: Reisde voor zaken