Beoordeeld op 16 juni 2019

Wij zijn daar geweldig ontvangen, opgehaald vanaf de trein en met koffers en al in de kamer neergezet op de 6e verdieping met een weids uitzicht over het meer, en met een prachtig terras bij de hotelkamer
.Het eten , halfpension was klasse ook voor mij [ glutenvrij ] er werd echt rekening gehouden met mijn wens daarin. De bediening in het hotel en op het terras is echt fantastisch geregeld , bijzonder aardig, ook aan de receptie. mensen geven je echt het gevoel dat jij met vakantie bent. ! In de winter gaan we weer naar het Grandhotel.

Kamertip: prachtig uitzicht, er loopt een spoorlijn langs, maar als je in de kamer bent met de deuren dicht dan hoor je het bijna niet.
Datum van verblijf: mei 2019
Grandhotel Z, Leiter Gästebetreuung van Grand Hotel Zell am See, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2019

Dear Mister Peter G,
Thank you very much for your very kind feedback. We are happe to hear that you had a great time at the Grand Hotel Zell am See and are happy to welcome you in winter back again.
We wish you all the best and remain with kind regards from the entire GRAND HOTEL Team.

Beoordeeld op 15 april 2019 via mobiele applicatie

Fijn en mooi gelegen hotel, netjes schoon en goed ontbijt.
Mooi gelegen aan het meer met pracht uitzicht,kamers zijn ruim en schoon, parkeren is goed geregeld zo idem de service van het hotel. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: januari 2019
Grandhotel Z, Leiter Gästebetreuung van Grand Hotel Zell am See, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

Dear 758rayo, thank you very much for your kind feedback. It was a pleasure to have you here and we hope to welcome you soon again. We send you kind regards from the entire GRAND HOTEL Team.

Beoordeeld op 30 maart 2019 via mobiele applicatie

Wat heerlijk. Lunch aan het water in het voorjaarszonnetje. Een plek om van te dromen,
Zou iedereen dit willen aanbevelen! Kom graag hier n keer terug! Goede bediening en zeker redelijke prijzen,
Zowel de lunch als de koffie met taart was een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2019
Grandhotel Z, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Grand Hotel Zell am See, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

Dear Jos K., thank you very much for your kind comment. We are very happy to hear that you enjoyed your stay. It was a pleasure to have you here and we hope to welcome you soon back again. We send you kind regards from the entire GRAND HOTEL Team.

Beoordeeld op 10 maart 2019 via mobiele applicatie

Als je nog eens in gepaste "grandeur" wat wilt drinken of borrelen dan in hef Grand Hotel aan het meer van Zell am See een aanrader!
Live muziek, open haard, klassieke inrichting en natuurlijk de prachtige uitzichten vanuit de grote ramen....heerlijk toeven dus!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 14 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij komen vaker in Zell am See en waren altijd nieuwsgierig naar het prachtige hotel direct aan het meer.

Bij aankomst wordt je netjes te woord gestaan en krijg je een glaasje bubbels of sinaasappelsap. Er is veel personeel aanwezig in het hotel en men staat altijd voor je klaar.

Tijd onze verrassing kregen we een kamer met zicht op het meer, normaal moet je hier extra voor betalen. Hierdoor hadden we een prachtig uitzicht op het meer. Het is geweldig om vanuit je bed de zon op te zien komen! De kamers zijn klein maar goed ingericht. De badkamer wordt los van de kamer lekker warm gehouden en er zijn goede verzorgingsmiddelen.

Het hotel heeft 2 sauna’s. Bijzondere is dat je voor de nieuwe sauna moet betalen. De andere sauna is voldoende met 2 sauna’s en voldoende relaxruimte. Je merkt wel dat er minder aandacht aan deze ruimte is besteedt dan in de rest van het hotel. Het afkoelen tussen de sauna rondes aan het meer is wel top! Badjas, slippers en handdoeken zijn inclusief.

Er is ook een zwembad met zicht op het meer en een bubbelbad. Het bubbelbad heeft een normale zwembadtemperatuur ipv 38 graden.

Het restaurant maakt het top! De service is perfect en het halfpension menu is uitgebreid en lekker. Het zijn bijzondere en smaakvolle gangen. Het menu bestaat uit 5 gangen inclusief een saladebuffet. Ook het ontbijt is bijzonder smakelijk en zeer uitgebreid.

Het hotel ligt in de altstadt, er is een gratis shuttle naar en van de skipiste, de skipiste ligt op 10 minuten lopen, parkeren bij het hotel kost extra.

Conclusie: het hotel is zijn geld waard. Vooral het eten, het uitzicht, de service en de ligging dragen hier aan bij. Als je elke dag van 08:30 tot 16:00 uur op de piste wilt staan mis je veel van de voordelen en is het mogelijk vnawege de prijs een minder aantrekkelijk hotel.

Datum van verblijf: januari 2019
5700grand, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Grand Hotel Zell am See, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2019

Dear dennis h, great to hear you enjoyed your journey at the GRAND HOTEL. Thank you very much for your kind feedback and we hope to welcome you soon again at the GRAND HOTEL.
Kind regards from the entire GRAND HOTEL Team.