3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi authentiek hotel met prima restaurant en spa voorzieningen op loopafstand van de gondel en andere voorzieningen als apres ski bars en winkels. Zeer vriendelijk personeel. Geweldig uitzicht over het meer.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
5700grand, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Grand Hotel Zell am See, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

Dear Remco S, thank you so much for your kind feedback. Great to hear that you enjoyed your journey at the GRAND HOTEL. We hope to welcome you another time again and send you kind regards from the entire GRAND HOTEL Team.

27 augustus 2016 beoordeeld

Laat je niet afschrikken door de naam en het uitzicht! Gewoon doen.Lekker eten in de prachtige tuin grenzend aan het meer. Vlotte en vriendelijke bediening, prijs / kwaliteit perfect in balans en een zicht om nooit meer te vergeten. Niet aarzelen, gewoon doen!

Verbleef: juni 2016
5700grand, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Grand Hotel Zell am See, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2016

Dear Onno H, we really want to thank you for your great feedback! It was a pleasure to have you here. We wish you all the best, take care - with kind regards the entire GRAND HOTEL Team.

26 september 2015 beoordeeld

We waren met 10 personen in dit Grandhotel. Prima service aan de balie en vriendelijke staf. Echter, het diner viel me zwaar tegen omdat het een buffet was dat ik we niet verwachtte in een dergelijk hotel. Het aantal vrouwen gehuld in burka was enorm en dat is niet een beeld wat gewenst is in de westerse wereld.
Geen vervelende gasten, maar een ongemakkelijke sfeer.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
5700grand, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Grand Hotel Zell am See, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2015

Dear Bart T, thank you very much for your comment. We are delighted that you liked our service and the hospitality of our employees. We regret that our buffet could not convince you.
We are proud to have international audience here – we welcome everybody does not matter which nationality, we do not differentiate between nationalities.
Nevertheless we would be happy to welcome you again at the GRAND HOTEL ZELL AM SEE maybe during a period with less international audience. With kind regards the entire GRAND HOTEL Team.

7 augustus 2014 beoordeeld

mooie ruime kamers met zicht op het meer, vraag voor een kamer in de nieuwbouw; Vezorgd ontbijt.Maaltijden in het restaurant zijn kwalitatief en verzorgd. Personeel zeer behulpzaam. De manager is steeds bereikbaar, en heeft voor elke wens of probleem een oplossing voorhanden

• Verbleef: april 2014, reisde met familie
11 september 2013 beoordeeld

29 augustus zijn wij aangekomen in Zell am See. Wij verheugde ons op 3 dagen Oostenrijk. Bij aankomst viel ons op dat er veel Arabieren rond liepen. Wij werden hartelijk ontvangen, de kamer was erg mooi, uitzicht op het meer. Bad, douche, sauna, balkon niks op aan te merken. Rond gelopen viel ons toch wel op dat er veel Arabieren, vrouwen met burka rond liepen. Bij ons hotel kwamen er elke minuut wel nieuw gasten binnen. S'avonds bij het eten, leuke tafel buiten maar om ons
heen mensen waardoor wij ons niet prettig bij voelde. Bijna geen Europeaan te zien. Zijn onder het avondeten weg gegaan en naar de receptie gegaan om de 2 andere dagen te annuleren. Volgende dag voor het ontbijt vertrokken. Erg jammer wij hadden ons erg verheugd op
dit hotel, het was het 1e hotel wat wij aan deden tijdens onze vakantie. Voor de wintersport prima maar niet in de zomer.

• Verbleef: augustus 2013
5700grand, Manager van Grand Hotel Zell am See, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2013

Dear Mrs. Caroline66Gorinchem,

Thank you very much for your feedback.
Basically, we are very proud of our international audience. We are very sorry that you have not felt comfortable between our guests from the Arab region.

Apart from that, we hope to welcome you again at the GRAND HOTEL ZELL AM SEE. Probably during the winter season.

Kind regards
Your entire GRAND HOTEL Team