“Goed eten op een mooie plek!”
Beoordeling van Spielberghaus

Spielberghaus
Geclassificeerd als nr. 19 van 85 Restaurants in Saalbach-Hinterglemm
25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een rondje mountainbiken heerlijk geluncht hier. Uitzicht was prachtig en dé kaiserschmarrn smaakte top!

Datum van bezoek: september 2020

20 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom er maar eens. Maar als dat gelukt is dan heb je ook wat. Schweinehaxe is een aanrader. Kwaliteit van eten is goed. Heerlijke strudel!

Datum van bezoek: februari 2019
4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is wat lastiger bereikbaar en daar zijn ze slim mee omgesprongen! We zijn opgehaald onderaan de berg met een pistebully - bijzondere en mooie ervaring! Vervolgens boven lekker gegeten. Goede service en traditionele kaart. Cordon bleu was heerlijk! Na het diner met de slee weer naar beneden. Erg leuk! Wel van te voren reserveren.

Datum van bezoek: januari 2019
2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier prima eten en na het eten met de slee naar beneden! Super leuke avond gehad. Als je overdag deze afdaling neemt moet je wel een stukje terug lopen.

Datum van bezoek: februari 2018
22 oktober 2016 beoordeeld

hier kom ik regelmatig als ik aan het wandelen ben, ligt erg mooi, restaurant met ook typische streekgerechten, goede keuken.

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die Spielberghaus bekeken, bekeken ook

Saalbach-Hinterglemm, Salzburg

In Spielberghaus geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.