2 april 2018 beoordeeld

De eerste indruk van het hotel was goed, gezellig traditioneel Oostenrijks. De kamers waren netjes en compleet. En het restaurant was zeer recentelijk vernieuwd. Het buffet eten was gevarieerd.
Maar dan de eerste nacht ....... het was onmogelijk te slapen. De discotheek van het hotel in een stal naast het hotel was open van 16:00 tot 04:00 in de ochtend. De rookruimte was buiten en de overlast was gigantisch. Dronken geschreeuw van voornamelijk Nederlanders. In Nederland waarschijnlijk met een goede baan, maar daar gedegradeerd tot comazuipende kostende zielige hoopjes van zichzelf.
Na een avond stappen ging een deel hen naar de kamers in het hotel.
Daar ging het feest van, schreeuwen en deuren slaan nog even door.

Wat ik het management kwalijk neem is dat zij onvoldoende maatregelen hebben genomen om de overlast te beperken, ze hadden minimaal de buitenruimte kunnen sluiten. Ook het nachtelijk toezicht ontbrak of was zeer beperkt.

Kamertip: zover mogelijk verwijderd van de stal (disco)
  • Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel op zich goed. Goed eten. Ontbijt vaak ingrediënten op. Diner culinair geen hoogstandje, maar smakelijk. Personeel vriendelijk. Maar de meesten geen hoogvliegers. Gerant doet plichtmatig zijn rondje. Het restaurantgids redelijk nieuw en sfeervol. Receptioniste is alleen met boekhouding bezig. Zegt geen boe of bah. Wat mijn beoordeling slecht maakt is het publiek. Net name worden er (Nederlandse) Company gezelschappen toegelaten, die zich eerst bezuipen en daarna luidruchtig gaan eten. En het hotel blijft dan toch masr drank, bier, schnaps etc aanvoeren waardoor het geheel uit de hand loopt. Het café is can dezelfde eigenaar en dat gast tot 04.00 uur ‘s nachts door. Ook op de gangen in het hotel gast de polonaise letterlijk tot 03.00 uur door. En de eigenaar ziet alleen maar omzet. Zonder goede oordopjes is het onmogelijk te slapen.
Wij komen hier nooit, maar dan ook nooit meer terug.

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant heeft een groot mooi buiten terras waar je kunt eten, maar de bediening is erg snel en weinig vriendelijk. Het eten viel hier ook tegen. Ik had de Cordonblue, maar deze kwam uit de frituur en was erg droog. Ik had er bratkartoffelen bij besteld, maar kreeg gefrituurde wedges. Hierop gezegd dat ik bratkartoffelen had bestel en toen wouden ze mij wijsmaken dat dat het waren. Op mijn aandringen uiteindelijk wel bratkartoffelen gekregen dus ze wisten best wat dit was! Mijn man had de jagerpfanne en deze was wel erg goed.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
26 maart 2017 beoordeeld

Zeer goed verzorgd hotel tussen de Ahornbahn en de Penkenbahn. beide liften op wandel afstand. Zeer verzorgde kamers met zeer goed ontbijt.
behulpzaam en vriendelijk personeel.
Ook het avond eten is van zeer goed niveau

enige minpunt is de gratis WIFI, deze werkte tijdens ons verblijf meer niet dan wel

• Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
1 maart 2017 beoordeeld

Voor de 2de maal hier verbleven en uiterst tevreden! Kamers zijn wat verouderd maar proper. Restaurant is vernieuwd en heel gezellig, vooral het vuur midden in de ruimte.Ook genoten van de wellness. Het a la carte avondeten was iets minder dan 4 jaar geleden maar buffet was heel lekker! En de ligging is gewoon perfect! Geen vraag is te veel aan de receptie, we kregen op alles een heel duidelijk en vriendelijk antwoord! Hier keert een mens tevreden naar huis en wie weet misschien nog wel eens terug! Doe zo verder familie Brucke! Het was een hele fijne vakantie!

Kamertip: Kamers langs de kant van de ahornbaan hebben meer geluidshinder van de apres ski
  • Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden