Hotel Neue Post(Mayrhofen)
Rose(Mayrhofen)
Hotel Edenlehen(Mayrhofen)
Sporthotel Manni(Mayrhofen)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

Berghof(Mayrhofen)
  • Restaurant
Posthotel Mayrhofen(Mayrhofen)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
18 augustus 2016 beoordeeld

Konden makkelijk inchecken en kregen de sleutel mee van onze kamer op de tweede verdieping. Grote kamer met op ons verzoek gescheiden bedden. 1 groot dubbel bed en een 1 persoons bed. Lekkere bedden waar we goed in sliepen. Kamer groot en voorzien van een mooie badkamer met douche. Een mooi balkon maakte het af. Kamer lag rustig en geen overlast van iets. Iedere dag schone handdoeken en gehele schoonmaak. Iedere ochtend en avond ontbijt en diner, prima voor elkaar en lekker! Vriendelijke en goede bediening en geen moeite te veel.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
1 augustus 2016 beoordeeld

Net buiten het centrum gelegen. Makkelijk bereikbaar. Bushalte voor de deur. Voldoende parkeergelegenheid. Bijzonder vriendelijk personeel. Snelle service. Zelfs de NL taal is men (Laura, immers zelf Nederlandse) machtig. Dat kan een plus zijn als je uit NL komt. Qua prijsstelling menukaart zit deze 2-4 euro onder menig ander hotel-restaurant in Mayrhofen. Voor hetzelfde eten. Twee gescheiden eetzalen. 1 grotere en 1 kleinere, maar ook intiemer. Scheelt je toch een 50 euro als je met zijn 2 bent. Ga hier zeker terugkomen.

Kamertip: Kijk op de site van het hotel zelf. Met name naar de pauschaal-angebote.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
24 februari 2016 beoordeeld

Reeds 15 jaar ons favoriete hotel voor de wintersport door te brengen , altijd is het steeds een beetje thuiskomen . Heel vriendelijk onthaal door de gastvrouw , kan je niets teveel aan vragen . De kamers heel netjes en proper , jaarlijks worden er vernieuwingen aangebracht , zowel aan de kamers , als de keuken eetzaal , verbeteringen aan het internet enz.. Het ontbijt is heel ruim en lekker en alles steevast vers . voor het avondeten is er altijd keuze uit 3 menus , zit altijd wel wat lekkers bij en heel vriendelijk personeel voor de bediening aan tafel !Leuke bar met gezellige barvrouw (Laura) Het hotel ligt zeer centraal bij beide liften Penken en Ahorn ,op enkele min loopafstand .

Kamertip: meeste kamers hebben balkon met uitzicht op de bergen
  • Verbleef: februari 2016, reisde met familie
3 januari 2016 beoordeeld

We verbleven een week in december 2015. Personeel is heel vriendelijk en gedienstig. Uitstekend ontbijt en 's avonds keuze uit 3 hoofdschotels. Ligging vlak bij de skibus en penkenbaan slechts op een 300 m te voet gemakkelijk te doen. Gezellige bar om na het avondmaal met de andere gasten nog even te na te praten. Aangename wellness die vanaf 16.00u open is.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
23 juli 2015 beoordeeld

Ik verbleef 8 dagen in Hotel Jägerhof en dat is me prima bevallen . Mooie ruime kamers , personeel zeer vriendelijk . Ontbijt ( ruime keuze ) en avondeten ( keuze uit 3 menu 's ) . Ideale ligging voor de liften en de bus . Volgend jaar terug naar het Zillertal en dan zeker naar Hotel Jägerhof !!

Kamertip: Ik had een kamer op tweede verdieping aan de achterzijde en dat was ideaal . .
  • Verbleef: juli 2015, reisde alleen