1 maart 2017 beoordeeld

Reeds 3 x in Berghof (waarvan 2x in de winter). Zeer ruime (superior) kamer met groot terras. Ontbijt met ruime keuze en vers sinaasappelsap. Avondeten ook dik in orde. Medewerkers zeer vriendelijk en uiterst hulpvaardig. Goede ligging in het levendige Mayrhofen.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
22 augustus 2016 beoordeeld

Vooraf advies gevraagd bij het boeken van de kamer. Hebben geboekt voor 2 weken en een zgn. Penthousezimmer gekozen. Hier 's avonds op de aankomstdag mijn bovenbeen gebroken op het afstapje. Het bed is nl. geplaatst op een verhoging met naast en achter het bed afstapjes. Opgenomen in het ziekenhuis en 9 dagen later met ambulance naar Nederland. Echtgenote is in Berghof gebleven tijdens mijn ziekenhuisverblijf, maar deze heeft helaas weinig medeleven ervaren. Ik zelf heb helemaal geen enkele reactie ontvangen.
Na thuiskomst een brief over onze ervaringen en teleurstelling verstuurd, maar deze is tot op heden onbeantwoord gebleven.
Wij waren hier voor de 3e keer, omdat wij over de voorgaande 2 verblijven tevreden waren over de verzorging in dit hotel en de voorzieningen. Vorig jaar hadden wij ook een penthousezimmer geboekt, maar kregen bij aankomst een upgrade aangeboden tegen dezelfde prijs.
Helaas is nu gebleken, dat service en klantvriendelijkheid niet verder gaan dan de dingen, die noodzakelijk of verplicht zijn.
Desondanks blijft Mayrhofen een gezellige vakantieplaats en het Zillertal een schitterende plek in Tirol met prima mogelijkheden en voldoende keuzes om vakantie te houden.

Kamertip: Let op kamers, waarbij het bed op een verhoging staat, zoals de penthousezimmer.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
25 juli 2016 beoordeeld

Ontbijt was OK, vers fruitsap ontbrak.
Avondeten was zeer uitgebreid. Uitstekende keuken. Zeer goede bediening.
Kamers waren zeer ruim, maar in elke kamer was er vast tapijt.
Frigo op kamer kan enkel gehuurd worden.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
15 juli 2016 beoordeeld

+ goed hotel
+ zeer netjes
++ zéér uitgebreide maaltijden
- jammer van de luidruchtige kamers ( zeker aan de achterzijde) omwille van de
Gastgarten
- veel lichtdoorlatende gordijnen
- norse medewerkers aan de receptie die weinig info gaven

Kamertip: indien je niet elke avond van de zomer tot 22-23u tirolermuziek wil horen, geen kamer aan de achterzijde vragen
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
24 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamers zijn ruim, maar erg gehorig. Onze kamer was gelegen boven de zaal waar 's avonds het entertainment was en wij konden ongewenst meegenieten van Alpen Franz.

De halte van de skibus is naast het hotel, de ingang van de skikelder is helaas aan de andere kant, waardoor je altijd om het hotel heen moet lopen en dat blijft op skischoenen geen pretje.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. In de eetzaal heb je een vaste tafel met dezelfde bediening. Het ontbijt is erg uitgebreid, het diner is onder de maat. Kwaliteit van het hoofdgerecht is minder dan in de berghutten op de piste.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner