17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Prima kamers met goede bedden en een mooie badkamer. Ontbijt en diner zeer goed verzorgd. Mooi wellnes centrum. Veel animatie mogelijkheden. Live muziek zeker 1 keer per week. Vriendelijk personele. Kortom, alles erop en eraan.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
15 augustus 2017 beoordeeld

In onze zomervakantie speelde hier een geweldig orkest uit Slowakije. Met heel veel Limburgers voor dit orkest ( spelen elk jaar drie weken in Hotel Neuhaus ) extra naar Neuhaus gegaan. De bediening op een uitzondering na is heel onvriendelijk. Verder kun je met veel moeite per avond twee consumpties krijgen. De bediening is vaak een half uur niet te zien.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie hebben we meerdere malen op dit terras gezeten. Gezellige muziek en sfeer, meerdere bandjes kwamen optreden. Top! De bediening was zeer onbeschoft en onvriendelijk, "uit de hoogte". Er was maar één beleefde ober, namelijk Adrian!! Het eten was gemiddeld.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven een nachtje in het nieuwe gedeelte van het hotel. Een prachtige suite, schoon, ruim en een groot balkon. Genoten van de zwembaden en de grote tuin. Met ontbijt ruime keuze, voor ieder wat wils. Lunch was heerlijk. In de avond gezellig op het terras met muziek erbij.

Verbleef: juli 2017
22 juni 2017 beoordeeld

Waren er vijf dagen in mei en hadden een familiekamer , deze was zeer ruim en netjes met prachtig terras . ontbijt prima met veel keuze en een vriendelijke dame die je eitjes bakt op de manier zoals je wilt . Diner was zeer lekker en het personeel is vriendelijk en behulpzaam . Leuke bar en gezellig terras voor een hapje of drankje. Ligging van hotel is uitstekend . kortom voor ons heel goed meegevallen en voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie