Beoordeeld op 11 oktober 2017

Het hotel zelf is goed maar als je een kamer aan de voorkant hebt, ligt die aan een lawaaierige drukke weg met een afschuwelijk uitzicht.
Ik vind dat dat ook eens mag gezegd worden. Voor ons was dit een heel gtrote teleurstelling. Weg vakantiegevoel.

Kamertip: Kamers achterzijde zijn beter gelegen en hebben iets mooier uitzicht, volledig uitzicht op de bergen heb je in dit hotel niet.
Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 5 juni 2017

zeer goede spa en welness hotel in Mayrhofen. zeer gastvrij hotel met een super service en accomodatie. Zeer lekkere keuken en attente bediening. Steeds een 5 gangen diner met keuze tussen vis, veggie of vis. In de namiddag telkens een buffet met desserten en rauwkost. Een absolute aanrader voor een ontspannen vakantie.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 10 april 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben een week doorgebracht. Het personeel is zeer aardig, de nieuw moderne kamers zijn prachtig. De wellness is helemaal top. Iedere middag tussen 15 en 17 is er een afternoon snack buffet, erg lekker.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 15 februari 2017

prima hotel, prachtige kamers, vriendelijk personeel. Sommigen spraken wel erg slecht hun talen, waren niet afkomstig uit Oostenrijk. de nieuwere kamers zijn er ruim, met inloopkast, zithoek en erg ruime badkamer.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 27 juni 2016 via mobiele applicatie

Super hotel met mooie kamers en verfijnde keuken, super wellness en heel goed gelegen in het centrum van Mayrhofen.
En toch rustig we gaan zeker terug een pareltje en vriendelijke mensen. Ondergrondse betaal parking of buiten gratis en uitstekende WiFi super niet telkens weer inloggen van deze tijd doe zo verder .

Datum van verblijf: juni 2016