“super wandelpaden”
Beoordeling van Walking Trails

Walking Trails
Geclassificeerd als nr. 3 van 20 dingen om te doen in Mayrhofen
27 juli 2017 beoordeeld

In de buurt van Mayrhofen zijn er voldoende wandelpaden. Zo kan je mooi in het Stilluptal gaan wandelen. Ofwel neem je het busje dat vertrekt naast de Ahornbahn, of je betaalt tol en rijdt met de wagen tot aan het stuwmeer. Daar kan je dan wandelen tot aan de Kasseler hütte. Onderweg zijn er nog andere gelegenheden om iets te eten of te drinken zoals bv. de Grüne Wand hütte. Prachtige omgeving zowel bij goed als slechter weer.

Schrijf een beoordeling

15 oktober 2016 beoordeeld

Ruime keuze qua wandelmogelijkheden, vele leuke bestemmingen van verschillende moeilijksgraden , aanrader jauzenplatte als lunch.

19 september 2016 beoordeeld

de wandelmogelijkheden dat je hier in dit gebied hebt zijn enorm , 30 jaar geleden waren we hier al om te skiën maar een zomervakantie hadden we hier nog nooit gedaan en ons zeer aangenaam verrast . Wij kochten een Aktiv pass voor 12 dagen waarmee je 11 verschillende liften in het dal mag nemen en ook de bussen en de zillerdalbahn (trein) zijn dan gratis , wij hadden geluk met het weer zodat we ten volle van deze kaart konden genieten . Maar er zijn nog zoveel dingen te doen in dit dal zodat we volgend jaar zeker terug komen.

18 augustus 2016 beoordeeld

Met de lift naar boven en lang genoten van het waanzinnige uitzicht. Daarna aan een middel zware afdaling van vier uur begonnen met een tussenstop bij een soort van berg hut voor de lunch. De laatste twee uur erg stijl en zwaar. De dagen er na behoorlijke spierpijn.

11 augustus 2016 beoordeeld

Met e-bike hebben wij het Stilluptal en de Zillergrund bezocht. Stilluptal is iets drukker. Beide geweldig mooie natuur, veel watervallen, enkele plekken om wat te eten/drinken. met e-bike prima te fietsen (alleen laatste stuk in Stilluptal is erg steil.)

Reizigers die Walking Trails bekeken, bekeken ook

In Walking Trails geweest? Deel je ervaringen!