“Schitterende omgeving”
Beoordeling van Walking Trails

Walking Trails
Geclassificeerd als nr. 3 van 21 dingen om te doen in Mayrhofen
18 augustus 2016 beoordeeld

Met de lift naar boven en lang genoten van het waanzinnige uitzicht. Daarna aan een middel zware afdaling van vier uur begonnen met een tussenstop bij een soort van berg hut voor de lunch. De laatste twee uur erg stijl en zwaar. De dagen er na behoorlijke spierpijn.

11 augustus 2016 beoordeeld

Met e-bike hebben wij het Stilluptal en de Zillergrund bezocht. Stilluptal is iets drukker. Beide geweldig mooie natuur, veel watervallen, enkele plekken om wat te eten/drinken. met e-bike prima te fietsen (alleen laatste stuk in Stilluptal is erg steil.)

15 juni 2016 beoordeeld

Al bijna 40 jaar bezoek ik het gezellige Mayrhofen , gelegen aan het einde van het mooie Zillertal . We hebben vele wandelingen gemaakt in de verschillende dalen rondom Mayrhofen . Bijna alle berghutten in de buurt van Mayrhofen hebben we bezocht via de mooie aangelegde wegen en paden . Hoogtepunten zijn voor mij nog steeds de Sieben-Höhenweg ( ca 10 uur ) tussen de Edel- en de Kasselerhütte, de tocht aan het einde van het Stilluptal tussen de Kasseler- en de Greizerhütte ( ca 5 à 6 uur ) , en natuurlijk de geweldig mooie, maar ook lange ( 28 km ) Steinbocklauf waar je in ca 10 uur een hoogteverschil van ca 1900 meter moet overbruggen van ca 1000 naar 2900, en terug .

8 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het wandelgebied zillergrund is prachtig.op het einde van het dal wandel je stijl naar een prachtig gelegen hut die zicht op het stuwmeer geeft.vandaar verder naar de Plaunerhut.Prachtige maar best zware tocht, veel klimmen en klauteren over oneffen weg.maar zo mooi.
Ps de eerste keer dat we dit deden was onze dochter 6.voorzie wat eten voor onderweg voor de kids.

26 oktober 2015 beoordeeld

De allermooiste (en die doen we met plezier elke keer als we vakantie nemen in Mayrhofen) zijn voor ons de wandelingen
- in het Stilluptal naar de Grüne Wand hütte
- van Gasthaus In der Au langs de Sunderbach
- van Schlegeisspeicher naar Pfitscherjoch Hütte

Reizigers die Walking Trails bekeken, bekeken ook

In Walking Trails geweest? Deel je ervaringen!