“Zuurstof, rust en schitterende vergezichten, je vindt het op de bergwandelingen rond Mayrhofen”
Beoordeling van Walking Trails

Walking Trails
Geclassificeerd als nr. 1 van 22 dingen om te doen in Mayrhofen
26 oktober 2015 beoordeeld

De allermooiste (en die doen we met plezier elke keer als we vakantie nemen in Mayrhofen) zijn voor ons de wandelingen
- in het Stilluptal naar de Grüne Wand hütte
- van Gasthaus In der Au langs de Sunderbach
- van Schlegeisspeicher naar Pfitscherjoch Hütte

10 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met de ahornbahn naar boven gegaan. Van daar naar de edelhutte gelopen, en vervolgens via de alpenrose helemaal terug naar het dal. Het is een pittige tocht, vooral het continu naar beneden lopen voel je in de benen. Onderweg kwamen we enkele obstakels tegen (koeien en geiten), daar moet je even omheen. Het pad is soms slecht zichtbaar. De route is wel ontzettend mooi en heel divers. Let op: als je wil eten of drinken bij de berghutten die je onderweg tegenkomt... Neem kontant geld mee! Je kan nergens pinnen. Al met al zeer de moeite waard.

17 juli 2015 beoordeeld

Veel keuze aan wandelingen, zowel voor beginners als voor de gevorderde wandelaars/bergbeklimmers. Onderschat de afdaling van de Ahornbahn niet. Dit is een rode wandeling maar ikzelf had die gemakkelijker verwacht. Foutje van mij....

24 juli 2014 beoordeeld

Het is vlak om te lopen en je kunt niet verdwalen met de gratis verstrekte wandelkaart. Als je wilt klimmen neem je de kabelbaan de bergen in.

Bekijk meer beoordelingen
13 juli 2014 beoordeeld

De wandelingen die wij gedaan hebben, waren zeer goed aangegeven en onderhouden. Eigenlijk geen kaart nodig gehad.

Reizigers die Walking Trails bekeken, bekeken ook

In Walking Trails geweest? Deel je ervaringen!