“Geweldige hiketrails”
Beoordeling van Walking Trails

Walking Trails
Geclassificeerd als nr. 3 van 21 dingen om te doen in Mayrhofen
10 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met de ahornbahn naar boven gegaan. Van daar naar de edelhutte gelopen, en vervolgens via de alpenrose helemaal terug naar het dal. Het is een pittige tocht, vooral het continu naar beneden lopen voel je in de benen. Onderweg kwamen we enkele obstakels tegen (koeien en geiten), daar moet je even omheen. Het pad is soms slecht zichtbaar. De route is wel ontzettend mooi en heel divers. Let op: als je wil eten of drinken bij de berghutten die je onderweg tegenkomt... Neem kontant geld mee! Je kan nergens pinnen. Al met al zeer de moeite waard.

17 juli 2015 beoordeeld

Veel keuze aan wandelingen, zowel voor beginners als voor de gevorderde wandelaars/bergbeklimmers. Onderschat de afdaling van de Ahornbahn niet. Dit is een rode wandeling maar ikzelf had die gemakkelijker verwacht. Foutje van mij....

24 juli 2014 beoordeeld

Het is vlak om te lopen en je kunt niet verdwalen met de gratis verstrekte wandelkaart. Als je wilt klimmen neem je de kabelbaan de bergen in.

13 juli 2014 beoordeeld

De wandelingen die wij gedaan hebben, waren zeer goed aangegeven en onderhouden. Eigenlijk geen kaart nodig gehad.

Bekijk meer beoordelingen
13 augustus 2013 beoordeeld

In het Krumbachtal, het Schönachtal, het Wimmertal én het Swarzachtal vindt je rust, ruimte en een prachtige natuur + natuurlijk de koeien met hun klokken / bellen om de hals

In Walking Trails geweest? Deel je ervaringen!