Beoordeeld op 16 maart 2018

Al 25 jaar komen we in Mayrhofen meestal in de winter maar ook enkele keren in de zomer.Daarvan komen we al ruim 20 jaren bij Alpine Lodge Zillergrund.
Iedere keer als we weer hier komen voelt het als ,,thuiskomen,,. Ook dit jaar waren we weer hier in de eerste week van maart.
De laatste jaren is het elk jaar een verassing wat er gebeurt is. Deze keer werden we verrast met een schitterend nieuwe bar en een nieuw uitgebreid restaurant annex zitlounge.
Kosten nog moeite worden gespaard om het ge gasten naar de zin te maken, niet alleen kwa onderkomen maar ook kwa bediening en service wordt alles uit de kast gehaald om het de gast naar de zin te maken.
Twee opmerkingen:
De wifi op onze kamer 2e etage was minimaal en de achtergrondmuziek in het restaurant bij onbijt en diner is voor een wat ouder stel zoals wij erg onrustig ( discomuziek)

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 februari 2018 via mobiele applicatie

Tophotel, aanrader buiten het centrum van Mayerhofen met moderne, trendy, design gerenoveerde kamers (recente aanbouw) en zeer groot welnesscentrum, oa zwembad, meerdere sauna’s, stoombad en meer
Eten, zeer goed, gevarieerd, 6 gangen keuzemenu, 5uurtje... uitgebreide wijnkelder, naast internationale selectie zeer lekkere Oostenrijkse selectie. Top!
Vriendelijk personeel

Hotel ietwat afgelegen in zijdal, vlot te bereiken met wagen. Skibus en shuttle voor deur
Minpunt, trage WiFi, snelle WiFi betalend (zou echt inclusive mogen zijn)

Ligging ++++
Kamer +++++
Personeel +++++
Eten +++++
Prijs/Kwaliteit +++++

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Ook deze keer heb ik een uitstekend verblijf gehad in hotel Alpine Lodge Das Zillergrund. Zoals altijd was het er nu ook zeer rustig, door de ietwat afgelegen ligging.
Weer werden een aantal kamers gerenoveerd. En dat is zeker met stijl gebeurd.
Bovendien werden ook het restaurant en de bar grondig aangepakt. Vooral de bar nodigt uit tot nagenieten van de uitstekende maaltijden die de kok dagelijks serveert.
Daarnaast zijn de uitbaters en hun medewerkers ook altijd uiterst vriendelijk.

Een aanrader voor wie van rust en lekker eten houdt!!!

• Verbleef: augustus 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 21 maart 2017

Deze uitbaters zijn zo gedreven! Constant vernieuwen, zorgen voor de klanten, super lekker eten, uitstekende ligging ten opzichte van de pistes. Skibus stopt voor de deur. Ontbijt in buffetvorm, er staat een machine om verse appelsienen te persen. Echt top.

Verbleef: maart 2017
Beoordeeld op 4 september 2016

een en al lof over dit hotel vriendelijke mensen niets is te veel en geweldig gegeten!
Kamer prima,super schoon, lekker bed en prima zitje/ balkon
Ontbijt zeer uitgebreid en de avond maaltijden van grote klasse!
iedere avond rond de 5 gangen en keuze uit drie hoofdgerechten
in middag staat er een klein buffet met heerlijk gebak waar je gratis gebruik van mag maken!
De wellnes erg mooi, sauna binnen/buiten stoombad en infra rood.
hier kan je heerlijk ontspannen.
Geweldige e mtb gehuurd voor 25 euro pd .
ga zeker volgende zomer weer naar dit hotel !

Verbleef: augustus 2016