Beoordeeld op 3 mei 2017

Nette kamers, schoon en verder prachtig appartement. Garage ook goed toegankelijk met skibox op hoge auto. Handdoeken worden elke dag gewisseld en dat is toch ook wel netjes voor een appartement functie!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 22 februari 2017

Mooi appartement, zeer aangename bedden, handige keuken, Nespresso koffiezet, heerlijke douche, broodjes 's morgens voor de deur, prima sauna die beschikbaar is voor het inchecken en na het uitchecken, heel vriendelijk personeel en overal producten van Rituals. Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 13 december 2016

We hebben ons 5 dagen lang op-en-top gast gevoeld. Alles was in prima conditie, superschoon, het ontbijt heerlijk en de gastvrijheid subliem! Het uitzicht op zowel de gletsjer als de Schmittenhöhe maakte het geheel compleet.

Kamertip: Ligging buiten centrum geeft gegarandeerde rust en toch zijn alle voorzieningen op 5 loopminuten gelegen.
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 9 februari 2016

De Avenida Mountain Lodges in Kaprun is ons uitstekend bevallen. We zijn er nu 2x achter elkaar geweest. Alles ziet er schoon en nieuw uit, is prima geregeld en is aanwezig.
Het appartement heeft een prima ligging en is perfect onderhouden en helemaal compleet. Genoeg ruimte, mooie badkamers, keuken, 2 wc's, voldoende handdoeken voor een week terwijl we er maar een lang weekend verbleven, genoeg borden, bestek, pannen, glazen etc. Vaatwasser, koffiezet apparaat, senseo, waterkoker, broodrooster, grote tv in de woonkamer met alle Nederlandse zenders, extra tv in de slaapkamers, mooie en kwalitatief goede meubels, buitenset op het terras met een grote tafel, 4 stoelen, lekker douche, dubbele wastafel, ruime kledingkast. Prima parkeergelegenheid, afgesloten en verwarmde ruimte voor de ski's en skischoenen, snelle wifi in het appartement waar je maar 1x hoeft in te loggen, mogelijkheid voor ontbijtservice (broodjes aan de deur) Nederlands sprekende receptioniste. Kortom helemaal perfect!!!
Als ik dan 1 punt van verbetering moet noemen is dat er geen zwembad / sauna aanwezig is.

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 25 januari 2016

Broodjes en een krantje als begin van de dag!
Iedere dag service en alles weer netjes, niet slecht voor een ontzorgde wintersport.
Overkant van de weg op de bus naar de gletscher en bij terugkomst in 5 min lopen bij de apres-ski ideaal!
Overdekte parkeergarage, nette eigen ski opslag
Supermarkt 1 min lopen
kortom perfect!

Kamertip: Ervaar zelf om te leven in luxe en nette accomodatie, het is de moeite waard
Datum van verblijf: januari 2016