TripAdvisor
Zoeken
Vandaag geopend: 09:00 - 17:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldige wandeling door de Sigmund Thum klam

Via een houten constructie loop je dwars door een kloof, met watervallen en wild stromend water ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
brigittebuld
Almelo, Nederland
via mobiele applicatie
Korte wandeling door de kloof

Via een houten trapconstructie wandel je door de smalle kloof waar het water langs en onder je heen ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld

vanaf US$ 85,26
vanaf US$ 65,94
vanaf US$ 128,46
Beoordeeld op 2 september 2019 via mobiele applicatie

Een korte, maar zeer mooie wandeling door de kloof. Je betaald 6€ inkom (met de gaste karte 5,4€). Dit vind ik persoonlijk beetje veel voor hetgene wat je ziet. Na het bezoek van de kloofkun je links de berg klein stukje omhoog. Daar heb je een heel mooi uitzicht over een meer. Dat is wel de moeite. Voor de kloof is er een klein museum over waterkrachtcentrales.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Mooi om doorheen te lopen. Prachtig om te zien en betaalbaar. Ook niet moeilijk om doorheen te lopen

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooie paden gecreëerd tussen de rotsen in en goed verzorgd. Watervallen waren erg mooi om te zien, maar het was niet heel groot. Aan het einde is het wel zeker de moeite waard om links langs de stuwdam omhoog te gaan want vanaf daar heb je nog een adembenemend zicht op de Klammsee

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Een vrij korte wandeling, wel prachtig aangelegde paden van hout boven het water. De paden zijn wel breed tov het water (logisch hoor) maar daardoor kun je niet goed het water onder je zien. Wel een paar fotoplekken.
Kost €6, met Zell am See Kaprun Summercard gratis.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Na betaling van de familiekaart ad EUR 12 (na korting Jokerpas) hebben we op een druilerige middag in circa 8 minuten deze zeer druk bezochte kloof doorgewandeld. We hebben langer in de rij voor de kassa gestaan dan dat we effectief binnen zijn geweest. De houten trappen zijn mooi aangelegd en zeker indrukwekkend om te zien met hoeveel kracht het water naar beneden stroomt. In tegenstelling tot andere kloven zal Sigmund Thun waarschijnlijk geen blijvende herinnering zijn. Parkeren is geen probleem trouwens.

Datum van activiteit: juli 2019