Google
vanaf US$ 84,75
vanaf US$ 65,54
vanaf US$ 127,69
Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hebben express een mooie dag uitgekozen om hier naar boven te gaan. Geweldig uitzicht, en gewoon fantastisch om boven ook door de top van de Kitzsteinhorn te kunnen wandelen met interessante wetenswaardigheden. Zijn geld dubbel en dwars waard!

Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

We zijn op een minder mooie dag naar boven gegaan. We moesten drie keer overstappen om uiteindelijk op 3200 meter hoogte aan te komen. Helaas was het bewolkt en was het uitzicht daardoor beperkt. Dat was jammer. Op een heldere dag zal het allemaal nog indrukwekkender zijn. Kosten 42 euro pp. Er is voldoende parkeergelegenheid. De rondvaart in Zell am See kan optioneel worden bijgeboekt. Is aardig maar niet bijzonder.

Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

Fantastische beleving. Met 3 gondels naar de top van het Salzburgerland. Met mooi weer een prachtig uitzicht. Interessante bezienswaardigheden. Zeer de moeite waard.

Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Na 40 jaar ben ik met mijn gezin naar de Kitzsteinhorn geweest. En het is nog steeds fantastisch. 40 jaar geleden ben ik met mijn ouders geweest en nu weer terug.

‘Top of Salzburg’ is een ritje met meerdere banen naar 3029 meter en bij helder weer is het uitzicht fantastisch.

Je kunt onderweg uitstappen en rondkijken of naar beneden wandelen of mountainbiken. Verder omhoog is er steeds meer sneeuw. Er was zelfs nog een piste open. En je kon sleetje rijden. Maar het was de laatste dag voor de piste.. het seizoen is over. En dat eind Juli!

De prijs is pittig maar uiteindelijk de moeite waard. Je bent wel afhankelijk van het weer. Bij helder weer kun je oneindig ver zien. Bij wolken valt het tegen.

Tip: ga op tijd. Wij waren er om 8:00 en dan is het nog lekker rustig boven.

Beoordeeld op 3 juli 2019

Het was al weer even geleden dat wij in Oostenrijk waren. Als je daar dan bent ga je toch voor een bergje en dan is deze berg een uit gelezen beziening om een beeld te krijgen hoe hoog hij is.

Datum van activiteit: augustus 2018