Beoordeeld op 3 januari 2018

hotel via duitse site geboekt in aanbieding.
Bij de aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en kregen wij de noodzakelijke uitleg.
De vernieuwde kamer was zeer ruim met zetel en flatscreen tv. Badkamer, met bad (douche), was tevens ruim met vloer verwarming.
Ontbijt (zelfbediening) zeer uitgebreid, zelf appelsien sap of wortelsap maken, muesli, ei, broodjes, beleg, kaas, vlees, youghourt, allerlei confituren, thee, koffie, broodjes enz... Bediening eveneens zeer vriendelijk en gedienstig.
Avond eten, mogelijkheid onder 3 hoofdgerechten ('s morgens keuze maken). Fijne keuken en mooi geserveerd.
Zwembad en sauna beschikbaar voor de hotelgasten.
Tof.
Persoonlijk vond ik de aanwezigheid van dieren in het hotel en kamers minder aangenaam.
Knusse zitplaatsen aan de haard. Vanaf 16u00 koffie of thee met taartjes.
Komen zeker terug in de winter.

Kamertip: gerestaureerde kamer vragen.
Datum van verblijf: december 2017
Unterhof_11, Rezeption van Hotel Unterhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2018

Lieber Josev890,

vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.

Auch wir würden uns sehr freuen, Sie wieder als unseren Gast begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen bis dahin noch alles Gute.

Mit herzlichen Grüßen

Das Team vom Hotel Unterhof in Filzmoos und Uta

Beoordeeld op 6 maart 2017

Mijn zoon en ik gingen voor 5 dagen skieen in Filzmoos en hadden dit hotel geboekt voor de 1 e x. Fervente skiers als wij vinden het belangrijk dat we een goed bed hebben en lekker kunnen bijkomen na dag op de piste, dat is in dit hotel zeker goed.

De sauna en wellness is super goed en groot, thee en vers fruit bij de wellness.
I d Slaapkamer badjassen en slippers
Grote ontbijtruimte
Mooi zwembad beneden
Taart en koffie en thee in de namiddag tss 16 en 17h- gratis echt top.

Mooie bar en goede bediening vooral de man uit Hongarije is zeer goede en vriendelijke ober.

Eten is tss 18h30 en 20 h00 en pension dus, je hebt keuze uit 2 gangen s avonds , alleen eten we nooit zo vroeg maar ook hier weer gericht op families .

Goed hotel en zeker een aanbeveling!

TIP : Wellicht zou een likje verf ad buitenkant niet overbodig zijn, we hadden een andere indruk toen we aankwamen, binnen is het een verrassing , buiten waren we bij aankomst wat ontgoocheld maar dat verklaart dus waarom.

Het enige minpuntje vonden wij dat er veel kinderen in de eetzaal waren en het werd best lawaaierig maar dat hadden we moeten weten , het is vooral op kinderen gericht ih dorp gezien het vnl blauwe pistes zijn in Filzmoos en een klein skigebiedje. (13 km)
Ander minpuntje we waren gevlogen en er is alleen op di-wo en do een verbinding met Ski Amade Flachau.... a 9 € per persoon per dag.... Nooit eerder meegemaakt in skigebieden in Oostenrijk, dat vonden we wel jammer dus 2 x taxi a 74 € per dag moeten nemen.... achteraf hadden we dus of met de auto moeten komen of ander dorp kiezen....

Als je voor apres ski en groot skigebied kiest moet je eerder naar Flachau gaan ipv Filzmoos. Verder is het daar zeer mooi en zeer pittoresk. Aanrader (met auto)

Kamertip: Alle kamers geschikt
Datum van verblijf: februari 2017
Unterhof_11, Geschäftsführer van Hotel Unterhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2017

Thank you for your rating.
The Unterhof Team

Beoordeeld op 2 maart 2015 via mobiele applicatie

Wij komen al 8 jaar in Unterhof ❤️ en blijven het een heerlijk hotel vinden. Gastvrijheid op en top. Bijna alles is mogelijk. Voelt elke vakantie weer als thuiskomen.
Onze kinderen van 7 en 12 zouden ook niet anders meer willen. Ook een avondje naar de Unterhof Alm is zeker aan te raden met de paardenslee. Wij gaan volgend jaar zeker weer naar het pittoreske Filzmoos en naar Unterhof ❤️ Fam. Boucher

Datum van verblijf: februari 2015
Kathrin7750, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Hotel Unterhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2015

Dear guest,

thank you very much for valuating your stay at hotel Unterhof.

We are very pleased to read, that you have enjoyed your stay. It is very important for us that our guests have a good time and that they can relax during their holiday.

We are looking forward to see you next time at our hotel.

Best regards

Hotel Unterhof

Beoordeeld op 26 januari 2015

Super hotel. Heerlijk eten . Uitgebreid ontbijtbuffet. In de avond 2 menu's om uit te kiezen. Toetje elke avond een feestje. In de middag koffie met taart.
Mooie kamers. Schoon.
Sauna en zwembad in het hotel welke vrij gebruikt kunnen worden.
Ruime opslag voor ski's en ski schoenen.
Zeer vriendelijk personeel zowel in de catering als het huishoudelijke personeel, tevens zeer vriendelijk personeel aan de balie.
Gondel en skiliften vlak bij het hotel.
Bijboeken van kamers bleek totaal geen probleem
Gratis wifi in het hotel
Wat mij betreft een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 9 april 2014

Tijdens de krokusvakantie zijn we weeral maar eens naar het hotel Unterhof in Filzmoos /Oostenrijk geweest. Het was een zeer aangename vakantie : het eten was top, de bediening was zeer vriendelijk. We houden van de sfeer in Unterhof, vooral de lobby is een aangename plek om te verpozen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is ook interessant dat de piste zo dicht in de buurt is. Kortom , wij komen zeker terug naar de plek die ons rust, goed eten en vriendelijkheid geeft.

Datum van verblijf: maart 2014