“Geweldig”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Bekooy
“Geweldig”
Beoordeeld op 9 augustus 2020 voor een verblijf in augustus 2020

Heerlijk chalet om in te verblijven, van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijke gastvrouw. Prachtige omgeving in een gezellig dorpje.

Datum van verblijf: augustus 2020
10 aug 2020
Bedankt voor je positieve reacties ... ze worden het meest gewaardeerd en ik ben heel blij dat je een goede familievakantie in Filzmoos hebt gehad.
Aadje1956
1 beoordeling
“Mooie locatie voor de wintersport met op 300 m de ski bus.”
Beoordeeld op 2 maart 2020 voor een verblijf in februari 2020

Gezellig huisje op een mooie locatie, goed voor 4 volwassenen en 2 kinderen om de wintersport vakantie te beleven.
Het bestek en wijnglazen zouden wel wat meer aanwezig mogen zijn.
Verder een heerlijke wintersport vakantie gehad in dit huis en genoten van het uitzicht.

Datum van verblijf: februari 2020
Je leeftijdgroep 50-64
10 aug 2020
Dank u - ik ben blij dat u een goede gezinsvakantie heeft gehad. Aan het begin van elk seizoen controleren en vervangen we glazen die kapot zijn gegaan maar helaas vertellen gasten ons niet vaak of ze iets kapot hebben want dan zouden we het meteen vervangen! Ik zal het bestek controleren en kijken of het aan vervanging toe is.
Bedankt voor uw opmerkingen ... ze zijn zeer nuttig.
MoosFrat
Nederland
Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Geweldige uitvalsbasis voor prachtige wandelingen”
Beoordeeld op 30 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Het nette appartement ligt in een schakel van 3 en is van dezelfde eigenaar. Het ligt prachtig gelegen op de berg net iets hoger dan het dorp dorp Filzmoos.
Vanuit de woning kun je zo aan mooie wandelroutes beginnen. Met de auto zijn er burchten (o.a. Hohenwerfen, Hohensalzburg) te bezoeken, watervallen (o.a. Gollinger) en de magnifieke ijsgrot . Ook de stad Salzburg en zelfs Kehlsteinhaus (zo'n 75 kilometer) in Zuid-Duitsland zijn prima te berijden met de auto.
In het dorp zelf is 1 supermarkt, vele hotels en leuke eetgelegenheden.

Al met al een net appartement, mooie locatie, de hond kon prima mee en het contact met de eigenaresse verliep prima.

Datum van verblijf: augustus 2018
PatrikI56
“Genieten ten top!”
Beoordeeld op 6 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Heerlijk rustige omgeving op een steenworp van vele mooie, gezellige en heerlijke activiteiten. Zeer compleet huis met alles wat je wensen kan. Niets ontbreekt er en wij zullen hier zeker in de winterse periode terug keren om ook het winter seizoen te komen proeven. Zeker een aanrader en waar voor je geld!

Datum van verblijf: augustus 2018
Marc T
Loppem, België
Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Mooie chalet aan de rand van het dorp.”
Beoordeeld op 15 januari 2017 voor een verblijf in december 2016

Wij verbleven in Chalet 2 met drie slaapkamers en 2 badkamers.
Ligging: verhoogd aan de rand van het dorp, de wandeling via de korte route naar het centrum is inderdaad pittig, maar niet te zwaar (10' naar beneden en 20' naar boven). Eigenlijk een goede ochtendactiviteit voor het ontbijt!
Chalet 2 is de middelste en heeft alle mogelijke voorzieningen.
Positief: organisatie en onthaal (met welkomstpakket van de eigenaars Deborah en John) - ze dringen zich niet op maar je kunt altijd bij hen terecht - de correcte afhandeling van de borg die snel werd terug gestort - zeer rijk uitgerust en de houten constructie is extra aangenaam - heel ruime leef-en keukenruimte met prima stoelen en zetels - vloerverwarming in de hal en de badkamers - de kinderslaapkamer was echt klein, maar het stapelbed was op ons verzoek beveiligd met een stang - zeer rustige ligging
Minder: de badkamers waren echt klein met vooral weinig plaats in de douches, maar ook niet onmogelijk als je niet zwaar obese bent - tamelijk gehorig - de leefruimte was toch wat fris 's avonds (iets te kleine verwarmingstoestellen, maar het was dan ook berekoud toe wij daar waren - eigenlijk zeer weinig op aan te merken - rekening houden dat bv een zware auto wel snel de sneeuwkettingen nodig hebben om de helling op te kunnen.
Dus: prima chalet met zeer vriendelijke eigenaren - zeker een leuk verblijf waard!!!lt

Datum van verblijf: december 2016
16 jan 2017
Dank u Marc for your review is het meest gewaardeerd. Tijdens uw verblijf was extremeley koud, -20C bij verschillende gelegenheden, de koudste heb ik het bekend in Filzmoos, dus ik heb een extra draagbare kachel in de woonkamer voorzien Incase gasten extra warmte nodig hebt op elk moment. Dank u voor uw vele positve opmerkingen en vriendelijke woorden - en de eigenaars is het zeer belangrijk dat onze gasten genieten van onze chalet en hebben een geweldige vakantie in Filzmoos.
7KMA5
Zutphen, Nederland
1 beoordeling
“Vakantie ten top! Gewoon genieten ...”
Beoordeeld op 4 augustus 2016 voor een verblijf in juli 2016

Zorgvuldig en sfeervol ingericht chalet, comfortabel en heerlijk rustig gelegen, net buiten Filzmoos, wat, ook voor de kinderen, op een prettige wandelafstand ligt. Het dorp heeft ondanks het toenemende toerisme zijn authenticiteit behouden en er is ontzettend veel te doen en te beleven in de nabije omgeving, zowel voor jong als voor oud. Al onze kinderen, 4, 10, 14, 15 en 16 jaar, vonden een week te kort ... Een waar paradijs voor iedereen die graag wandelt!

Door de vele "regels" moet je wel even heen kijken en als je van koffie houdt, zul je aan de oploskoffie moeten, want een koffiezetapparaat is helaas niet aanwezig.

Datum van verblijf: juli 2016
Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Het comfort en de locatie; rustig doch nabij Filzmoos; de perfecte uitvalsbasis!
Minpunten: De overvloed aan regels en het gebrek aan een koffiezetapparaat.
Reisgroep: Kleine kinderen
Je leeftijdgroep 35-49
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
Mensen met huisdieren
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Donna2970
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
“Wat een paradijs in Filzmoos”
Beoordeeld op 21 maart 2016 voor een verblijf in februari 2016

Een fantastisch chalet , alles mooi en schoon ,heerlijke bedden, de woonkamer was ook fantastisch .We waren daar met 3 volwassenen en een kind van 11 jaar.
Keuken was prima, voldoende pannen , koelkast goed en schoon.
Voldoende spelletjes lagen er in de kast en zelfs een verzameling dvd's
Een geweldige week daar gehad, met de auto hoogstens 5 min en je staat op de piste
Heerlijke restaurants en een arresleetocht was ook erg leuk.
Zelfs een pizza's naar de chalet laten bezorgen , echt een top chalet om te verblijven.

Datum van verblijf: februari 2016
Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Het gehele chalet en uitzicht
Minpunten: Dat we weer naar huis moesten
Reisgroep: Overige
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren