“Prima huis met afzonderlijk gelegen dakterras war ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Een TripAdvisor-lid
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Prima huis met afzonderlijk gelegen dakterras war het heerlijk 'hangmatten' is. Er is zelfs een ventilator op het dakter”
Beoordeeld op 14 augustus 2017 voor een verblijf in juli 2017

Wij waren veel te vroeg bij het huis, maar we mochten er meteen in. Erg flexibel.

Het huis zit op loopafstand van de restaurants en winkels in Pedasi. Voor het strand heb je de fiets nodig. Er zijn twee fietsen beschikbaar. (wel volgende keer graag de banden oppompen ;))

Wij vonden het in de keuken, bij het koken, erg warm worden, ondanks de aanwezige ventilatoren. De rest van het huis was prima.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
17 mei 2018
Thank you so much for your review! We are happy that you enjoyed your time here and hope you return soon!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren