RikvbGent
Gent, België

Absolute aanrader

Beoordeling van Hotel Monteleone
5,0 van 5 bollen13 mei 2019 beoordeeld
Dit hotel is wat mij betreft een absolute topper in New Orleans. Het geheel ademt eerder een Europese sfeer uit van een grand hotel. Ruime en rustige kamers, een uitstekend restaurant en een zeer gezellige bar in tegenstelling tot veel andere hotelbars. Goede ligging ook in French Quarter en prima valet service. Zwembad is aangenaam na een hele dag in de stad. Top
Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 14 mei 2019
• Thank you for taking the time to share about your time at Hotel Monteleone. We are delighted to know that you enjoy everything we have to offer. We hope to continue to give you the service that you deserve. Come see us again on your next visit to New Orleans
Volledig restitueerbaar
  • Hyatt.com
1.0 km van Hotel Monteleone
Meer hotels in New Orleans bekijken
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

klasse hotel met sjieke uitstraling, vriendelijke medewerkers en schone, goed uitgeruste kamers. Alleen worden handdoeken toch dagelijks verschoond ook al geven ze aan dat het alleen wordt gedaan als klant dat wil.

Datum van verblijf: juli 2018
TheGrandDame, Guest Relations Manager van Hotel Monteleone, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Bedankt dat u de tijd neemt om uw verblijf bij ons te bespreken. We zijn blij om te lezen dat je genoten hebt van je tijd hier en we hopen je snel weer te zien.

Beoordeeld op 3 augustus 2018

Locatie is super, midden in het French Quarter en de belangrijkste dingen zijn op loopafstad. Staff is erg hulpvaardig en vriendelijk en dingen worden snel geregeld. Kamers zijn wat gedateerd en klein, net als de badkamer. De leuke bar met ieder avond goede live muziek en schappelijke prijzen is een aanrader. Zeker omdat het French Quater 24/7 vol zit met junks en bedelaars en sterk doet denken aan de Zeedijk in Amsterdam in de jaren '80 ( maar hier kan Monteleone niets aan doen). Zwembad en rooftop zijn super, net als de service hier. Verder is alles brandschoon en hebben ze een ruime parkeergarage. Het enige echte nadeel zijn de bedden. " family room, sleeps 4" is een mini kamer met twee bedden van 1.30 breed en 1.80 lang. Tevens wiebelen ze enorm. Het was onmogelijk hierin te slapen met twee volwassenen van 1.74 en 1.87 en een tiener van 1.70. Het alternatief van een suite voor $250,- per nacht extra?! Geen optie dus.Volgens het hotel sliep iedereen hierin zonder problemen maar wij hebben een extra kamer moeten boeken in het hotel ernaast.....

Kamertip: Let op dat je twee kingsize bedden boekt en niet hun standaard tweepersoonsbed!
Datum van verblijf: juli 2018

Beoordeeld op 24 mei 2017

Hotel Monteleone is zeer goed gelegen. Royal Street is binnen het toeristische French Quarter maar toch ver genoeg van al de lawaaierige uitspattingen in Bourbon Street. Dit is een oud hotel maar met de grandeur van weleer : prachtige kroonluchters, immense

Datum van verblijf: april 2017
Bedank Geert en Patric... B
Beoordeeld op 14 september 2015

Het hotel zag er oud chic uit, echt wat je in New Orléans verwacht. Erg mooi en smaakvol. De kamer was netjes en schoon.
Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam.
Tijdens ons verblijf gingen wij regelmatig ontbijten in het hotel, daar werden wij geholpen door een serveerster die er voor zorgde dat het aan ons niets ontbrak.
Zij maakte het ontbijt daardoor extra gezellig met veel gelach om elkaars grapjes.
Mochten wij ooit weer een bezoek brengen aan New Orléans dan gaan we zeker weer naar dit hotel en ontbijten bij onze favoriete serveerster Lucille.
Dus Lucille dank je wel voor de gezellige ontbijtjes.

Kamertip: Zou niet aanraden om een hotel te nemen op Bourbonstreet, erg druk.
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 1 augustus 2013

Wij zijn 4 dagen in New Orléans geweest en hebben 3 nachten gelogeerd in Monteleonne. Het is een prachtig hotel! Met inderdaad heel vriendelijk en attent personeel. De bedden zijn uitstekend! Wat ik persoonlijk heel belangrijk vind. Al met al hebben wij heel prettig gelogeerd in Monteleonne!

Datum van verblijf: juli 2013