“Fantastisch ontbijt !”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Afhalen
Wijk: French Quarter
16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke plek om in New Orleans van een prachtig all american breakfast te genieten.
Een aanrader voor iedereen

Datum van bezoek: november 2016

1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Drukke zaak, met een snelle en correcte bediening. Komt allemaal wel een beetje rommelig over. Prijzen zijn zeker niet duur. De uiensoep is zeker het proberen waard. Bezoekje waard.

Datum van bezoek: oktober 2016
22 juli 2016 beoordeeld

We zijn twee keer bij Maspero geweest en hebben daar gerechten als Gumbo, Jambalaya en een broodje worst van alligator gegeten - specialiteiten uit de streek dus. Smaakten allemaal prima. De gumbo en jambalaya heb ik elders lekkerder gehad, maar deze zijn zeker in orde. Porties zijn sinds de laatste keer dat wij hier waren (twee jaar geleden) wel kleiner geworden. De alligatorworst is zeker een aanrader. Doet een beetje denken aan echte Poolse worst (dus stevig en goed van smaak).

Datum van bezoek: juli 2016
23 november 2014 beoordeeld

Snelle bediening, en heel veel eten! Zit aan de drukke hoofdweg in het toeristisch gebied van New Orleans, heb je overigens geen last van binnen.

Datum van bezoek: november 2014
Thomas B, General Manager van Cafe Maspero, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2014

Nancy
Dank u voor uw recente beoordeling op Tripadvisor. Ik ben blij dat je genoten hebt van uw bezoek met ons en hoop dat u samen met ons opnieuw wanneer u New Orleans bezoekt.

Thomas W Burns
General Manager
Cafe Maspero

2 augustus 2013 beoordeeld

Wil je op een gezellige plek in New Orleans ongecompliceerd een lekker hapje eten, dan is cafe Maspero een hele fijne plek. Het eten is goed. De kaart biedt voor ieder wat wils. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. Kortom: een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2013
    • Sfeer

In Cafe Maspero geweest? Deel je ervaringen!