“Eerste kennismaking”

Geclassificeerd als nr. 70 van 2.084 Restaurants in New Orleans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Arts District – Warehouse District
23 augustus 2016 beoordeeld

Hoge kwaliteit en leuk gepresenteerd. Het kan er erg druk zijn dus misschien even reserveren? Trendy restaurant waar veel locals op af komen.

2 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons zoontje gegeten en het was heerlijk. Lekkere groenten, kip en vis. Staat dit niet hoger op de lijst omdat Amerikanen dit niet gewend zijn!?

18 april 2016 beoordeeld

Dit is het visrestaurant van dezelfde eigenaren als Cochon in de straat. Elk gerecht was geweldig. We voornamelijk kozen voor de kleine schotels, zodat we een verscheidenheid aan gerechten en het aandeel zou kunnen hebben. Ik beveel Peche. Het is een geweldige prijs voor wat je uiteindelijk betaalt.

25 september 2015 beoordeeld

Ons favoriete restaurant in New Orléans. Een verfrissend nieuw concept voor Amerikaanse normen, normaal voor Europese, semi-brasserie stijl.
Brakke oesters die vers worden opengemaakt. verse vis en een mooie bier- en wijnkaart. We zijn er iedere keer tevreden buiten gewandeld.

26 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut een aanrader om het drukke French Quarter te ontvluchten en naar het hippe Warehouse District uit te wijken. Pèche is een erg leuk, licht en gezellig restaurant, geschikt voor lunch en diner. Vriendelijk personeel, leuke menukaart (waarbij de mosselen een absolute hit zijn) en eindelijk eens niet de onbetamelijk grote en zware Amerikaanse porties, maar smakelijke en lichte maaltijden. Leuk publiek. Acceptabele prijzen.

• Sfeer

In Pêche Seafood Grill geweest? Deel je ervaringen!