“Perfect vis restaurant ”
Beoordeling van GW Fins

GW Fins
Reserveren met OpenTable
GW Fins is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 2.082 Restaurants in New Orleans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: French Quarter
24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie hier geweldig gegeten. Heerlijke gerechten, goede sfeer en deskundig personeel. Een aanrader als je in New Orleans bent

27 oktober 2016 beoordeeld

Lekker gegeten. Dit restaurant wordt druk bezocht, best op voorhand reserveren. Ligt op de hoek met Bourbon Street.

20 december 2015 beoordeeld

Van het begin tot het einde was dit een geweldig bezoek. Sfeervol restaurant met goede obers. De bediening was vlot, maar niet te snel of opdringerig. Het eten was heel erg goed. Aparte kaart met (uiteraard) heerlijke visgerechten. Gelukkig kunnen vleesliefhebbers hier ook goed terecht. Prima wijnkaart met voor ieder wat wils. De enige kanttekening die ik zou kunnen maken is dat de airco wel wat lager had gemogen. Op mijn verzoek werd dit wel gedaan, maar 10minuten later ging ie gewoon weer harder. Laat dit puntje je vooral niet weer houden om een bezoek te brengen aan dit restaurant!

18 oktober 2014 beoordeeld

dit vis restaurant was ons aangeraden en terecht. Heerlijke visgerechten en zeer goede wijn. Niet te duur en in een mooie omgeving. Wel vrij luidruchtig.
Goede bediening.
Niet missen in New orleans

• Sfeer
1 september 2014 beoordeeld

Na vele positieve berichten GW Fins bezocht.
Tuna Tartar was lekker, doch niets speciaals , crab ravioli was goddelijk , wooded grilled salmon en de wooded grilles scalops waren lekker, echter voldeden niet aan onze verwachtingen. Cappuccino was slap.
Bediening vriendelijk doch je had het gevoel te worden " afgewerkt".
Het prijsniveau is niet in balans met hetgeen je krijgt, zowel qua maaltijden en beleving .

• Sfeer

In GW Fins geweest? Deel je ervaringen!