InterContinental New Orleans(New Orleans)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 195 per nacht.

• Restaurant
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 227 per nacht.

Creole Gardens Guesthouse Bed & Breakfast(New Orleans)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 142 per nacht.

La Quinta Inn & Suites New Orleans Downtown(New Orleans)(Heel veel waar voor je geld!)
La Quinta
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 133 per nacht.

The Whitney Hotel(New Orleans)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 138 per nacht.

Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 220 per nacht.

Four Points By Sheraton French Quarter(New Orleans)(Heel veel waar voor je geld!)
FourPoints.com
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 167 per nacht.

Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 79 per nacht.

Holiday Inn New Orleans - Chateau Lemoyne(New Orleans)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 171 per nacht.

Priceline
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 235 per nacht.

3 september 2011 beoordeeld

Kamertip: Choose one of the rooms with direct access to the balcony.
  • Verbleef: april 2011, reisde met vrienden
3 september 2011 beoordeeld

• Verbleef: juni 2011, reisde alleen
2 september 2011 beoordeeld

• Verbleef: april 2011
10 augustus 2011 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2010, reisde met vrienden
28 juli 2011 beoordeeld

Kamertip: Ask for room 1, the room with the balcony that faces onto Royal.
  • Verbleef: oktober 2010, reisde met een partner