Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

In 1 woord verschrikkelijk, alles is matig te noemen van de badkamer tot een koelkast waar de stekker niet in het stopcontact zat waarschijnlijk omdat hij vreselijk lawaai maakte. In New Orleans zonder koelkast is armoedig. De airco is belachelijk, staat naast je bed en blaast je letterlijk je bed uit.
Dit voor 150 tot 200 dollar per nacht.
Dus ik zou er wat geld bij leggen en verder zoeken.

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
HI-NewOrleans, Front Office Manager van Holiday Inn Downtown Superdome, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

We betreuren ons erg dat je geen waarde vond in ons hotel en teleurgesteld was. Uw opmerkingen zijn essentieel in onze ambitie om consequent te verbeteren en zal zeker worden gebruikt om vooruit te gaan in positief licht. Bedankt voor uw bedrijf, en neem de tijd om deze aandacht te geven.

Beoordeeld op 7 juni 2016 via mobiele applicatie

Gewoon, best okay. Schone, ruime kamer en goede bedden. Buurt is wel okay. Bourbon street in het French Quarter geen echte aanrader voor gezinnen 's avonds.
Parkeergeld à 30 dollar per nacht is echt niet okay voor een Holiday Inn.
Ontbijt bovengemiddeld en gevarieerd. Onthaal receptie ongeïnteresseerd. Overige werknemers zeer vriendelijk.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
HI-NewOrleans, Front Office Manager van Holiday Inn Downtown Superdome, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2016

Het is zeer ontmoedigend u vond ons hotel gewoon gemiddeld en niet groot te zijn. Ons hart is zeker in het overschrijden van de normen en onze gasten 'verwachtingen. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en zullen worden gebruikt om vooruit te gaan in een positief licht. Dank u voor het erkennen van onze comfortabele kamers en handige voorzieningen. Echter, parkeren is een commodity in de binnenstad en onze vergoeding is vergelijkbaar of lager dan de concurrentie rondom onze locale. Daarnaast bieden wij onbeperkte toegang tot de garage en parkeren voor gasten is geldig tot en met 17:00 de dag van vertrek. Er zijn veel gezinsvriendelijke attracties in onze bruisende stad als goed, maar je hebt gelijk als Bourbon Street zijn in het donker is niet een van hen. Wij zijn blij met de kans om opnieuw serveren.

Beoordeeld op 5 juni 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel het ziet er schoon en netjes uit ook de lokatie is prima want het is ongeveer 20 minuten lopen naar de French Quater wij hebben ook een Tour gedaan met een stoomboot de Missisippi op ook dit is te regelen in het hotel.
Al met al een fijne plek om een paar dagen te verblijven

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
HI-NewOrleans, Manager van Holiday Inn Downtown Superdome, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2016

We greatly appreciate the wonderful review! Thank you for choosing the Holiday Inn Downtown Superdome for your stay!

Beoordeeld op 27 april 2016

De Holiday Inn Downtown Superdome ligt op 10 à 15 minuten lopen van het French Quarter. Dit is prima te doen en bespaart een aan hotelkosten, de hotels in of aan het French Quarter zijn behoorlijk wat duurder. De Holiday Inn Superdome heeft ruime kamers, met balkon en een uitstekend bed. De inrichting lijkt recentelijk gemoderniseerd, dat geldt niet voor de schuifpui naar het balkon. Deze was niet helemaal geluiddicht, waardoor de bouwactiviteiten naast het hotel goed hoorbaar waren. Voor ons overigens niet erg hinderlijk. Voor een stadshotel beschikt het over een ruim zwembad op de 8ste verdieping met ligstoelen en parasols. Het personeel, m.n. de concierge en het restaurantpersoneel, was erg vriendelijk en behulpzaam

Verbleef: april 2016
HI-NewOrleans, Manager van Holiday Inn Downtown Superdome, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2016

We greatly appreciate you taking the time to acknowledge our perfect location, beautiful property, and wonderful team! Thank you for the kind comments!

Beoordeeld op 15 oktober 2015

mooi hotel op loopafstand van French Quarter, vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk zwembad, goede informatiebalie met ook veel flyers over New Orleans. bedden lagen heerlijk. Tramhalte ligt ook voor de deur dus kun je naar het centrum met de tram ( is een belevenis apart ), wij hadden uitzicht op de Superdome ( groot gebouw ), goed bereikbaar vanaf de snelweg.

• Verbleef: november 2014, reisde met familie
HI-NewOrleans, Manager van Holiday Inn Downtown Superdome, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2015