“Leuk”

US$ 160,00*
Vanaf
Garden District en begraafplaats privérondleiding
Geclassificeerd als nr. 4 van 390 dingen om te doen in New Orleans
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk om hierin van A naar B te gaan, 3 dollar per persoon voor de hele dag gebruik te maken van de tram in New Orleans.

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de streetcars kan je je op een leuke manier verplaatsen door de stad. Het is even uitvogelen hoe en waar je moet zijn maar als je dat eenmaal door hebt is het een handig vervoersmiddel. Het personeel is helaas wat minder behulpzaam en lijkt de 'onwetende' toerist soms flink zat te zijn. De streetcar op St. Charles is het leukst en je word daarbij getrakteerd op de prachtige huizen die aan deze straat liggen.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale reismiddel waarbij je met een dagpas van $3,- p.p. onbeperkt kan reizen met tram en bus. Door de zware regenval hebben wij sightseeing Garden District gedaan vanuit de tram waarbij we langs mooie (niet te betalen) huizen zijn gereden om zo toch nog wat van de stad te zien.

1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ideaal en goedkoop vervoer om niet alles te voet te hoeven doen. Voor $ 6,- heb je een dagpas waarmee je bijna overal kunt komen. De chauffeur was zeer vriendelijk om ons tijdig te waarschuwen dat we bij het Louis Armstrong Park waren.

Bekijk meer beoordelingen
23 juni 2017 beoordeeld

Erg leuk om met de tram downtown te gaan. Het is sowieso praktisch om te doen omdat je anders maar moet zien waar je de auto kwijt kunt en de stopt aan de rand van French quarter dus wat wil je nog meer. En voor 3 dollar per persoon is het geen geld.

Reizigers die RTA - Streetcars bekeken, bekeken ook

In RTA - Streetcars geweest? Deel je ervaringen!