Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

Je waant je even terug in de tijd. Het hotel is in “oude” Engelse koloniale stijl, met de klemtoon op “oud”. Het is niet omdat je een ouderwetse sfeer wil creëren dat je het gebouw moet laten verkommeren. Bij hevige regenval moet men bvb. handdoeken leggen in de gangen om het water op te vangen.

Kamers zij ruim en de matrassen goed. Het meubilair is echter versleten. Er loopt constant iemand rond met wat witte verf om de gebreken wat te camoufleren. De houten ramen en deuren zijn rot ! Badkamer niet gerieflijk en niet proper.

Restaurant en ontbijt ruimte zijn net en ontbijt is lekker.

De enige troef van dit hotel is de mooie tuin en het personeel. Iedereen is er super vriendelijk en gedreven.

Ik zou hier niet terug komen.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 september 2017

Karaktervol hotel met een Engels tintje, uitstekend buffet voor ontbijt en diner, attent personeel, ruime kamers en een lekker bed. Lekker een uurtje gelezen bij de open haard die eind van de middag aan gaat. Pand is oud met mooie details.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

We kwamen weliswaar 's avonds aan en 's ochtends weer weg, maar we hebben genoten! Prachtig hotel, fijn personeel en een leuke verrassing in verband met onze huwelijksreis. Ik zou hier graag nog eens terug gaan, maar dan voor meer nachten.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Jetwing H, General Manager van Jetwing St. Andrew’s, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2017

Dear Guest,

Thank you for your review of Jetwing St. Andrew's and we hope to have the pleasure of welcoming you back for a longer stay, in the future.

Thank you for your patronage!

Ayubowan! (may you live long)

Upul Leukebandara.
General Manager.

Beoordeeld op 23 juli 2017 via mobiele applicatie

Tja, als anglofiel heb je hier een wereldverblijf. Een zalige high tea in de prachtige tuin, een Engelse pub, een restaurant dat The Old Course heet, een 130 jaar oude snookertafel, een golfbaan voor de deur en een koloniale uitstraling. Mooier wordt het niet. Het eten is prima, personeel is erg vriendelijk. Aanrader.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 11 maart 2017

Je moet er van houden maar op zich was het okay. De kamers waren ruim en groot bed. kamer was iets gehorig. Het dinner buffet was goed en service was zeer netjes. Ontbijt hadden we take-out en dat was lekker. Neem als je hierheen gaat een lange broek en trui mee want s'avonds wordt het koud.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Jetwing H, General Manager van Jetwing St. Andrew’s, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2017

Dear Guest,

Thank you for sharing your experience at Jetwing St. Andrew's on TripAdvisor.

Your sentiments mean a lot to us and we hope to have the opportunity of welcoming you back to Jetwing St. Andrew's on your next holiday in the highlands of Sri Lanka.

Ayubowan (May you live long)

Upul Leukebandara.
General Manager.