TripAdvisor
Nuwara Eliya
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijke hightea grand hotel ”
Beoordeling van Tea Lounge

Tea Lounge
Geclassificeerd als nr. 12 van 77 Restaurants in Nuwara Eliya
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van een heerlijke hightea. Mahesh deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. We kregen veel verschillende hapjes en soorten thee.

Datum van bezoek: september 2019

12 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen de hevige regenbuien door genoten we van een heerlijke high tea. Heel vriendelijk personeel (Mahesh was onze favoriete ober). We werden op onze wenken bediend. Eerst een korte uitleg van wat we konden verwachten. Daarna meteen een heerlijk kannetje thee naar keuze. We konden alle soorten thee proeven. Was in de prijs inbegrepen. Zoete en hartige gebakjes om van te watertanden. Topactiviteit voor een regennamiddagje!

Datum van bezoek: juli 2019
20 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide high tea met ruime keuze aan koude, warme, hartige en zoete hapjes. Thee of koffie inbegrepen.

Datum van bezoek: maart 2019
17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed verzorgde High Tea tegen een schappelijke prijs. Voldoende thee keuzes. Vriendelijk personeel en een prachtig gebouw. Kijk vooral even binnen als je tijd over hebt. Aanrader als je in Nuwara Eliya bent!

Datum van bezoek: september 2018
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek voor een high tea. Ik miste wel de scones en clotted cream. Vooral ook even binnen kijken. Prachtig koloniaal hotel

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Tea Lounge bekeken, bekeken ook

Nuwara Eliya, Centrale Provincie

In Tea Lounge geweest? Deel je ervaringen!