Vandaag geopend: 08:00 - 05:00

vanaf US$ 50,00
vanaf US$ 39,99
vanaf US$ 8,00
Beoordeeld op 25 mei 2018

het is een bezienswaardigheid zeggen ze, maar ik betwijfel of het de moeite waard is. Het begint al met de vele verkopers van hetzelfde..... en dan betaal je een beetje entree en dan zie je pas wat voor ellende je te wachten staat....., een afdaling van tig ongelijke treden in die bloedhitte en continu lastig gevallen worden jaaaaa weer door verkopers van hetzelfde maar gelukkig hebben ze ook gekoelde flesjes water, want die heb je echt nodig ...zeker voor de terug weg. oke , hier en daar een mooi uitzicht en dan kom je eindelijk beneden aan en het enige wat mooi is is de stromende rivier verder is het mwaahhhh....dan weer naar boven pfffffff.......

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 23 mei 2018

Weer een behoorlijke steile afdaling na entree te hebben betaal (ik meen 10000 roepie is ca 60 cent) maar tijdens de daling wordt je wel getracteert op prachtige doorkijkjes naar rijstenvelden en oerwoud, ook zijn er diverse shops en cafeetjes dus voor versnaperingen hoef je niets mee te nemen. Tempel zelf is erg oud maar behoorlijk verwaarloost. Desondanks wel de moeite waard om te bezoeken. goed te combineren met de watertempel (die veel toeristischer is).

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 17 april 2018

Toen ik hier kwam was het heel rustig, ik was er zowat alleen. Genieten van het geluid uit het oerwoud en de indrukken die de tempel geeft. Echt mooie details terug te vinden in de verschillende tempels in de tempel. Een aanrader. Houd er wel rekening mee dat er hier bij de foto's twee tempels door elkaar gehaald worden! Pura Gunung Kawi en Pura Gunung Kawi Sebatu zijn niet dezelfde tempel. De grote uitgehouwen beelden in de rotswand vind je hier NIET terug in Sebatu. Dat is de andere tempel, niet zo heel ver er vandaan, maar reken op 400-tal trappen daar!

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 8 december 2017

De tempel met heilig water waar iedereen kan baden. Mooie tempel wel druk waar je je kan onderdompelen in het water er wel helemaal in gaan! Mooie tempels met sarong uiteraard omdat dit een heilige plaats is.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooie tempel. Naar mijn mening mooier dan de meer toeristische en dus drukkere Tirta Empul tempel die op 1,5 km ligt. Flink wat trappen af en dus ook weer op. Maar de natuur en de tempel zijn prachtig!

Datum van activiteit: oktober 2017