“Heerlijk gelunched”

Warung Ida
Geclassificeerd als nr. 6 van 24 Restaurants in Sidemen
Keukens: Indonesisch
1 juni 2018 beoordeeld

Wij hebben hier een lunch gedaan, heerlijke soep met noodles en kip zoet-zuur. Vriendelijke bediening.
Erg goedkoop.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op de goede beoordelingen afgekomen. Helaas werden ze niet helemaal waar gemaakt. De bediening was vergeten dat we samen en niet achter elkaar wilde eten. Niet gezellig. Het eten is ok en kost vrijwel niets. Niet echt bijzonder.

9 mei 2018 beoordeeld

In de omgeving van Sidemen, een lang gerekt dorp, zijn diverse eetgelegenheden. Een daarvan is Warung Ida. Wij hebben hier een lunch genoten en waren op dat moment alleen in het restaurant. Ida maakt voor jou de gerechten die je wenst. Ze hebben veel zaken al voorbereid en zorgen dat binnen een redelijke tijd iets lekkers op tafel staat. Wij hebben gekozen voor een Soto Ajam, een soep met lekker groenten en kip.
Hij was goed op smaak en voldeed aan onze verwachtingen. Kortom bij Ida is het goed vertoeven.

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier MOET je naar toe als je in Sidemen of omgeving bent. Heerlijk eten!!! Zeker niet duur. IDA spreekt ook best goed Engels.

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wat zoeken op tripadvisor kwamen we terecht bij warung Ida. En wat was dat lekker!! We hebben allebei een rijsttafel genomen allemaal kleine gerechtjes op één bord met zoveel smaken!!

Alle complimenten aan de lieve gastvrouw!

Groetjes Kim en Daan

Reizigers die Warung Ida bekeken, bekeken ook

In Warung Ida geweest? Deel je ervaringen!