TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

We hadden met twee gezinnen de 4 persoons huisjes. Kleine maar gezellige huisjes met een 2 persoonsbed op begaande grond en 2 bedden een etage hoger. Badkamer met toilet is buiten.
Basic maar praktisch. ‘s-nachts hoor je van alles alsof je op de camping slaap. Standaard om ca 6.00 uur zijn we gewekt door de gekko. Er staat dan al een dienblad met thee en koffie klaar.
In het restaurant kun je lekker eten. De massage is super en in de omgeving kun je fantastisch wandelen.
Het park zelf is erg mooi met een natuurzwembad.
De eigenaar spreekt Nederlands hetgeen erg handig is.
Goede wifi bij de receptie.
Echt een aanrader als je in Sidemen wil verblijven!

Beoordeeld op 24 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk plekje en wat een vriendelijke mensen. Als je naar Bali gaat wil je dit meemaken.

Een vriendelijke ontvangst en savonds ontzettend lekker gegeten met allemaal versproducten. Snachts slapen en geluiden vd gekko en weet ik wat voor beestjes. In nette huisjes met een prachtige view. Aan een heerlijk riviertje!

Zeker doen!

Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

Naar aanleiding van een tip hier geboekt voor 3 nachten, super genoten!
Een oase van rust in de omgeving van rijstterrassen, wij verbleven in deluxe rooms, net bijgebouwd, de rode en blauwe. Alles enorm sfeervol ingericht en schoon, restaurant met heerlijk eten, ruime keuze. Personeel en eigenaar heel toegankelijk en behulpzaam, ook veel activiteiten in de omgeving en massages bij resort etc
Na het drukke Ubud een verademing om hier een paar dagen te relaxen.
Kortom prijs/kwaliteit top!

Beoordeeld op 28 november 2018

Als frequent bezoeker van Bali waren wij nooit in het plaatsje Sidemen geweest. Vorig jaar kregen een tip van kennissen in Bali om daar eens naar toe te gaan als je van rust en natuur houdt. En zo kwamen wij in Darmada Eco Resort terecht. Een waar paradijsje midden in de natuur naast een stromend riviertje, sawa's en bergen rondom met als hoogtepunt de 3142 mtr. hoge Gunung Agung op de achtergrond. Bij aankomst werden wij met een koel drankje gastvrij ontvangen door het vriendelijke personeel. Dit kleinschalige resort bestaat uit twee stuks twee onder een kap huisjes en drie stuks vrijstaande huisjes waarvan èèn huis is bedoeld om families te ontvangen. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien zoals een ruime slaapkamer met prima tweepersoonsbed met klamboe, voldoende kastruimte en een fan. Airco is hier beslist niet nodig. Men beschikt over een terras aan de voorzijde en de achterzijde waar zich tevens hangmat bevindt. Tenslotte een heeft men een geweldige ruime open badkamer. Aangezien de eigenaar ook de eigenaar van een in de omgeving gelegen tegelfabriekje is kan het niet anders dan dat de vloeren zowel in de huisjes en het restaurant zijn voorzien van zeer smaakvolle tegels. Kortom het geheel zoals de huisjes, tuin en restaurant zijn zeer bijzonder. In de mooi aangelegde tuin bevindt zich ook een klein zwembad met voldoende ligstoelen. In de directe omgeving is een klein restaurantje maar dat stelt niet veel voor. Dat hoeft ook niet want het smaakvolle restaurant serveert smakelijke maaltijden. Een toppertje voor ons was de sate lilt op echte sereh gestoken zoals het hoort i.p.v. op dikke houten stokjes. En voor de liefhebbers van gebak is de warme carrot cake een aanrader. Ook het ontbijt was smakelijk waarbij men kon kiezen uit diverse opties. Voor die gasten die thuis nog eens willen genieten van de prima keuken is er een kookcursus beschikbaar. Maar niet alleen dat. Men kan in de wijde omgeving allerlei activiteiten ondernemen zoals o.a. wandelen met of zonder gids. Het is voor sommigen misschien even afzien maar breng rond 06.00 uur eens een bezoek aan de lokale markt op 25 minuten wandelen van het resort. Zo vroeg omdat wat later de typisch Indonesische hapjes al zijn uitverkocht. Tenslotte nog een compliment aan de vriendelijke eigenaren Wayan en Barbara. Beiden spreken de Nederlandse taal hetgeen veel informatie over de omgeving oplevert. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: september 2018
DarmadaEcoResort, Owner van Darmada Eco Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019

Thank you so much for your compote recommendation Ouden. It is very important for us. We are very happy to know you enjoyed our resort and hope to see you soon.

Regards,

Beoordeeld op 7 mei 2018

Wat was het genieten bij Darmada Eco Resort! Het huisje waar wij verbleven, een van de blauwe huisjes, was piekfijn in orde. Alles schoon en heel. De bedden lagen lekker en de hangmat ook. Even wennen was het geluid van de beek die naast het huisje stroomt, maar de tweede nacht hoorde je daar niets meer van.
Het ontbijt was prima in orde: we konden kiezen uit verschillende opties. Fruitsalade of verse sap vooraf. Pannenkoekjes met banaan of ananas, brood met ei (gebakken, gescrambled of gekookt, verschillende manieren van havermout of granola maar ook black rice porridge (heel erg lekker). Thee en koffie hoorde er natuurlijk ook bij.
Het resort ligt een eindje weg van restaurantjes, maar ze beschikken zelf ook over een prima kaart met Indonesische en Europese maaltijden. De Soto Ayam was heerlijk!
Het zwembad is gevuld met bronwater. Lekker fris na een mooie wandeling door de prachtige natuur die het resort omringt.
Het personeel was heel vriendelijk en attent. Niets was te veel.
Darmada is een plek waar we graag nog een keer naar toe zullen gaan en die wij zeker zullen gaan aanbevelen aan andere Bali-liefhebbers.

Datum van verblijf: mei 2018