“Heerlijk eten en prachtige villa’s te huur.”
Beoordeling van Warung Maha Neka

Warung Maha Neka
Geclassificeerd als nr. 3 van 20 Restaurants in Sidemen
1 juni 2018 beoordeeld

Wij hebben hier 2 maal gegeten. Alles was goed op smaak lekker veel kruiden.
De eigenaar is supervriendelijk en je voelt je hier helemaal thuis.
Ook hebben we bij Ari ( de eigenaar) een villa geboekt voor 3 nachten. Mooie villa en ook een heerlijk ontbijtje .

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gekozen voor de Balinese rijsttafel. Dit was echter witte rijst, met gestoomde tonijn in bananenblad,varkensribbetjes met zeer weinig vlees en wat rauwkost. Erg karig en te duur voor de hier geldende prijzen. Maar door de vriendelijkheid van eigenaar en vrouw kijk je daar soms doorheen.

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleinschalig restaurant met super vriendelijke en behulpzame eigenaar. Eten is erg goed en indien gewenst maken ze speciaal iets voor je klaar. Ze hebben ook 2 mooie villa' s die je kan huren. Aanrader!!

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals op tripadvisor al stond zijn we de ribbetjes gaan eten het was heerleek.
Ook de rijsttagels ribbentjes en gestoomde vis was heerlijk. Als afsluiter gebakken banaan.
Eigenaar erg vriendelijk.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super tent is dit!
zeer aardige eigenaar (ari)
De porkribs zijn om je vingers bij op te eten plus 2 zeer mooie villa's erbij een echte aanrader!

Reizigers die Warung Maha Neka bekeken, bekeken ook

In Warung Maha Neka geweest? Deel je ervaringen!