“Amazing 2 days”
Beoordeling van Sea Rovers

Sea Rovers
Geclassificeerd als nr. 6 van 17 Tours in Pemuteran
18 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige twee dagen heb ik gehad! Alles goed geregeld. Vriendelijke en behulpzame gidsen. Zwemmen de gehele trip mee en houden je goed in de gaten. Ze wijzen de bijzondere vissen aan. Heel veel vissen gezien en ook rays en schildpadden. Vond het zo leuk dat ik voor de dag erna nog een trip heb gedaan! Verschillende plaatsen aangedaan. Super!! Kan het iedereen aanraden!!

19 september 2016 beoordeeld

Een geweldige snorkeltrip met Sea Rovers gehad. Alles goed geregeld via de mail, snel antwoord op al onze vragen. De trip zelf was echt super, met 2 ervaren gidsen snorkelen een geweldige ervaring. De gidsen Eddy en zijn maat zorgde ervoor dat onze trip onvergetelijk was, thanks guys. Wij hebben zelfs schilpadden gezien. Wil je een super trip met goede begeleiding boek dan bij Sea Rovers.

10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met deze club gaan duiken. Dag ervoor langs geweest, meteen alles gepast zodat dit geen tijd meer kost op de dag van duiken. Iedereen spreekt er goed Engels.
Ik heb voor hen gekozen na een tip van een fotograaf die al jaren met hun gaat duiken en er zeer over tevreden is. Dit kan ik beamen. Ze halen je op bij je hotel, nemen ha doeken, drinken en een eenvoudige lunch mee. Ik was alleen en een ander stel die ging snorkelen en ik ging met de instructeur (Eddy) duiken, goede instructeur die je goed in de gaten houdt.
Prijs om te duiken, 2x bij menjangan is ca 1,3 miljoen incl. spullen en daar komt nog 200k bij ivm natuurreservaat. Wel prijzig, vandaar ook 4 sterren ipv 5 maar alle duikscholen in de top5 vragen deze prijzen.
Duikspots waren top, veel vis en veel koraal en niet veel andere duikers.

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een snelle boot naar Menjangan island gevaren om daar olv een gids prachtig te snorkelen. Sea rovers regelt deze trip uitstekend voor je, inclusief lunch, handdoeken en soft drinks. vriendelijk personeel en eigenaar Paul heeft de zaak goed op orde, net een nieuwe lokatie met prima sanitair en koffie/thee na afloop. In kleine groepen tegen een goede prijs, beleef je een mooie dag en zie je ook nog wat levend koraal. Doen dus!

3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een mooie snorkel tocht met Sea Rovers en concludeerde dat het koraalrif ban Pemuteran niet voor niets op nummer 7 van Azië staat in de Lonely Planet top 10. Begeleiding van Sea Rovers was top. Daarna zijn we nog gaan snorkelen bij Gili Meno maar dat viel zwaar tegen in vergelijking met onze tocht met Sea Rovers!

Reizigers die Sea Rovers bekeken, bekeken ook

In Sea Rovers geweest? Deel je ervaringen!