“Prima geregeld”
Beoordeling van Sea Rovers

Sea Rovers
Geclassificeerd als nr. 6 van 19 Tours in Pemuteran
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een mooie snorkel tocht met Sea Rovers en concludeerde dat het koraalrif ban Pemuteran niet voor niets op nummer 7 van Azië staat in de Lonely Planet top 10. Begeleiding van Sea Rovers was top. Daarna zijn we nog gaan snorkelen bij Gili Meno maar dat viel zwaar tegen in vergelijking met onze tocht met Sea Rovers!

15 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardig en zeer gastvrij personeel. Geweldig mooi gesnorkeld. Daarna nog wat gedronken met het personeel en de mededuikers bij het kantoor. De dag was goed verzorgd, aanrader! Wat duurder dan andere adressen maar was het zeker waard, de expertise en het hebben van een eigen boot en gids is ideaal.

13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag opnieuw met de Sea Rovers op pad geweest naar Menjangan Island. Vorig jaar de eerste kennismaking met Paul en z'n team die was ons prima bevallen.
Dit jaar wederom genoten van het mooie koraal en vissen in alle kleuren en soorten zover als je kunt zien. Dit alles onderbegeleiding van een professional team met super snelle boot en tussen twee duiken in een prima voedzame maaltijd. We hebben genoten.

30 januari 2016 beoordeeld

De ontvangst en gastvrijheid zijn top, dat doen ze heel goed. Toch zou ik niet meer met ze duiken om de volgende redenen:

-lastig vallen van onderwaterleven. Tuurlijk wil ik graag wat zien, maar met stokjes in gaatjes porren om diertjes eruit te halen en agressief maken van vissen zodat ze zich beter laten zien gaat me echt te ver.

-beperkte duikkennis van het personeel, dat viel pas echt op toen een duiker een squeeze had gehad en ze niet wisten wat dit was en of het gevaarlijk is. Ik heb die persoon moeten geruststellen. Lijkt me basiskennis voor een pro.

-vage halve briefing. Ik red me prima, maar voor een beginner lijkt het me fijn om te weten wat je kunt verwachten en hoe de duik gaat verlopen.

-veiligheid. Ik zag aan bord geen ehbo koffer en heb ook geen zuurstoffles gezien.

Bekijk meer beoordelingen
24 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn vandaag gaan snorkelen met de Sea Rovers bij het eiland menjangan het was geweldig. Top speedboot die binnen 25 minuten naar eerste snorkel locatie brengt. De verschillende soorten koraal en vissen zijn werkelijk overweldigend. Op de terug reis nog dolfijnen gezien ook we hebben genoten. Dank je wel Paul, Eddie en onze kapitein.

Reizigers die Sea Rovers bekeken, bekeken ook

In Sea Rovers geweest? Deel je ervaringen!