14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi en schoon hotel. Personeel is ontzettend vriendelijk. De ligging is in een drukke straat, daar moet je wel van houden. Wij vonden het niet erg omdat je direct tientallen restaurants voor de deur hebt waar je uit kan kiezen. Voor het hotel zou ik hier zeker nog een keer terug komen.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Mercure B, Guest Relation Supervisor van Mercure Bali Legian, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2017

Beste tania l,

Warmste groet van Mercure Bali Legian

Hartelijk dank voor het plaatsen van zo'n mooie recensie op de pagina van Mercure Bali Legian Trip Advisor.

Uw positieve feedback van ons hotel wordt zeer gewaardeerd en wordt gedeeld met al onze teams om hen te helpen hun hoge motivatie en betrokkenheid bij onze gasten te handhaven. We kijken uit naar uw volgende verblijf bij ons.

Beste wensen,

Gastrelatie Supervisor

22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben van 22 april tm 3 mei een heerlijk verblijf gehad. Kamer en badkamer werden elke dag verschoond, bed wanneer je wil. Helemaal top! Personeel is zeer vriendelijk en willen je altijd helpen! Wij hebben de nachten als zeer prettig en rustig ervaren.

Na een dag strand heerlijk nog na genieten aan het zwembad. Ons voorkeur ging uit naar het heerlijke rooftop zwembad! Heerlijke bedjes.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Mercure B, Guest Relation Supervisor van Mercure Bali Legian, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2017

Geachte gewaardeerde gast,

Bedankt voor uw geweldige recensie!

Namens het hele team willen we u bedanken voor uw vriendelijke feedback.

We zijn erg blij om te weten dat de aangeboden producten, diensten en faciliteiten voldoen aan uw verwachtingen en het belangrijkst om u thuis te laten voelen.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw reactie, we hopen u van harte welkom te verwelkomen zeer snel voor een heerlijk verblijf in het hart van Legian.

Beste wensen,

Gastrelatie Supervisor

7 april 2017 beoordeeld

Op de foto's ziet het hotel er super uit, mooi design en leuke inrichting. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen.

Bij binnenkomst stonk de hotelkamer erg. Na drie keer de belofte dat het schoongemaakt was/opgelost was vroeg ik om een andere kamer en kreeg die zonder problemen.
Zoals in de titel staat, design mooi maar schoonmaak blijft echt achter. Alle kitranden zitten vol schimmel, kalkaanslag op alle ramen, kranen/wasbak waar het vuil in alle randen zit. Daarnaast is het jammer dat de airco alleen aan of uit kan (maakt nogal veel geluid).

Positieve zaken zijn het onwijs vriendelijke personeel, van de restaurant medewerkers tot de manager. Het ontbijt was super, ruime keuze en lekker.

Onder alle reviews zet het hotel ongeveer hetzelfde als reactie, we doen elke dag beter ons best etc etc. Jammer dat ze dit wel zeggen maar niet uitvoeren mbt de schoonmaak.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Mercure B, Guest Relation Supervisor van Mercure Bali Legian, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2017

Geachte RF-P,

Groeten van Mercure Bali Legian
Ik wil u bedanken voor het delen van uw feedback op Tripadvisor na uw recente verblijf bij ons. Ik vind het jammer om te horen dat uw ervaring niet voldeed aan de verwachting.

Uw opmerking over geur in de kamer al onze Executive huishoudster bezorgd te zijn follow-up onmiddellijk. De punten die u opgevoed is zorgvuldig opgemerkt te worden gedeeld met ons team voor rectificatie en verbeteringen.

Nogmaals, ik dank u voor een verblijf bij ons tijdens je verblijf in Bali, en het is onze hoop dat er nog een kans om u te mogen verwelkomen voor meer aangename ervaring.

Vriendelijke groeten,

Guest Relation Supervisor

26 februari 2017 beoordeeld

Kamer is goed en wordt dagelijks schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken en zeep shampoo doucheschuim en bodylotion worden als het nodig is aangevuld.
Ook zijn er tandenborstel, scheermesje, kam, vijl etc.
Elke dag 2 kleine flesjes water en er is koffie thee en suiker, ook een waterkoker is aanwezig. Bedlinnen wordt vaak verschoond en je kan ook zelf een kaart op bed leggen als je het extra verschoond wil hebben. De bedden liggen heerlijk kussens ook niet verkeerd.
Jammer dat er maar 1 stoel op de kamer is, wij hebben er nog 1 bij gevraagd en deze werd gelijk gebracht.
In de kast is een gratis kluisje, verder weinig legplanken en maar een paar hangertjes.
Wij hadden een kamer zonder balkon daarom wel lastig om je zwemkleding te drogen
Wel gevraagd om een balkon maar dan moesten we € 17,00 per dag extra betalen en dat maal 16 dagen dat vonden wij te gek.

De medewerkers zijn allemaal even aardig en helpen als het nodig is.

Het ontbijt is voor elk wat wils er worden eieren gebakken en verder staat er van alles en nog wat.
Ondanks dat het soms druk was aan het ontbijt was er altijd voldoende aanwezig.

Bij het zwembad beneden is niet erg veel zon daarom waren wij meestal bij het zwembad boven.
Er zijn heerlijke bedden met een dik matras, je krijgt maar 1 badlaken dat is voor lange mensen niet genoeg, aangezien de bedden flink warm worden, neem er zelf 1 mee van thuis.
De muziek bij het zwembad is een drama, elke dag dezelfde disco dreun en steeds dezelfde nummers en veel en veel te hard.
Wij hebben er telkens op gewezen, ze hebben toen wel een nieuw stickie met muziek gemaakt maar ook alleen maar met een disco dreun. Erg jammer want er klaagde veel mensen over de harde muziek, die soms na vragen zachter werd gezet maar elke dag opnieuw weer de harde disco muziek pas de laatste twee dagen stond de muziek niet zo hard.
Wij kwamen om te ontspannen maar dat is niet gelukt.
Ik heb met oordoppen in gelegen, ook vanwege het dag en nacht langs razende verkeer, heel de dag hoor je getoeter en gefluit van de verkeersregelaars.

Onze conclusie is: goed hotel maar voor een paar dagen en niet voor 16.
Wij hebben hier niet het Bali gevoel gehad wat we in eerdere hotels wel hadden.
Onze kamer was wel rustig gelegen, gelukkig niet aan straat kant.
Mochten tot 14.00 uur op de kamer blijven, en voor €60,00 tot 17.00uur.
Daar wilde de manager wel nog wat af doen maar €28,00 betalen voor een paar uurtjes dat is wel veel als je bedenkt dat we hier 16 dagen zijn geweest.
En waarom er zoveel borg moet worden betaald is ons ook niet duidelijk.
Voor ons de eerste en de laatste keer in dit Mercure hotel.

Kamertip: Vraag een kamer ver van de straat en ga niet te lang.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Mercure B, Guest Experience Manager van Mercure Bali Legian, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2017

Beste Corrie H,

Dank u voor het delen van uw commentaar met ons.

Wij betreuren het dat uw ervaring voldeed niet aan uw verwachtingen; staat u ons om onze oprechte excuses uit te drukken.

Wij zijn zeer ontevreden over een dergelijk gebrek aan indruk te hebben gemaakt, daarom willen wij dankbaar voor de kans om uw zorgen te bespreken met u te hebben. Stuur ons een email direct bij gr@mercurebalilegian.com

We hopen echt om de kans om in aanraking met u in de zeer nabije toekomst.

Oprecht,

Lia
Guest Experience Manager

28 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect verblijf. Zeer vriendelijk en klantgericht personeel zowel in het restaurant als in het hotel. Enige aandachtspunt is de communicatie, met name het Engels spreken kan beter. Locatie van het hotel is perfect!

Verbleef: december 2015
Mercure B, Guest Experience Manager van Mercure Bali Legian, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 december 2016

Dear NCLvAT,

Het is een genoegen om uw recensie te lezen en wij willen u bedanken voor de tijd neemt om uw ervaringen in het Mercure Bali Legian delen.

Ons team was blij om te weten dat hun vriendelijkheid en de service op voorwaarde dat ze aan uw verwachtingen voldaan en je geholpen heeft om uw vakantie te genieten in Bali.

Wij danken u voor uw reactie met betrekking tot communicatie in het Engels van het personeel, die nodig was om te worden verbeterd. We deelden uw commentaar met de betrokken Manager voor verdere opvolging en verfrissen training om ervoor te zorgen dat ons team zal de kwaliteit van het Mercure waarden te leveren. Dank u voor het brengen van deze punten onder onze aandacht, als uw commentaar ons zal helpen om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.

We hopen dat we het genoegen hebben om u terug naar Mercure Bali Legian van harte welkom in de nabije toekomst. Wij nodigen u uit om contact met ons op re@mercurebalilegian.com en we zullen blij zijn om u te helpen voor uw toekomstige verblijf.

Met zeer vriendelijke groet,

Lia