1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn op dit moment in dit hotel.
Kamer worden netjes schoon gehouden. Zitten in kamer 218 goed uitzicht op zwembad . Zitten op hoek dus weinig overlast van buren.
Elke dag schone handdoeken en gratis water.
Airco werkt perfect en bed is echt heerlijk zo goed geslapen.
Tip pak de hotel taxi s zijn echt goedkoper dan bluebirdtaxi en lieve mensen wij hebben made ali en gusti gehad voor 500000 dat is 30 euro heb je ze de hele dag als privetaxi echt aanrader! Ga naar uluwatuh, monkey forest, theeplantage, en voor stranden niet naar kuta maar laat je brengen. 1 nachtje overnacht nandini jungle resort echt geweldig zeker doen . Ubud is totaal andere omgeving als Kuta daar ga je echte Indonesië zien. Voor 3 euro huur je een dag een scooter pas wel op verkeer is gekkenhuis

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
All Seasons Res... B, General Manager van All Seasons Legian Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2018

Dear Monica K,

Thank you for your review.
We are delighted to read that you had an enjoyable stay at all Seasons Legian Bali. Thank you for sharing.
My team and I are looking forward to welcoming you again in the near future.
We hope your next stay will be more pleasant.

Best Personal Regards,

Kahar Salamun
General Manager

24 januari 2016 beoordeeld

Prettig gastvrij hotel met schone kamers. Prettige medewerkers. Mogelijkheid voor massage die ook erg goed is , in spa op benedenverdieping hotel. Ontbijt ruime keus , smaak redelijk. Oppassen voor melk die niet altijd meer goed is. Alleen koffie uit automaat is lekker.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
All Seasons Res... B, General Manager van All Seasons Legian Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2016

Dear Karin S,

We would like to thank you for choosing all Seasons Legian as your accommodation on your recent visit to Bali. Your comment has been carefully noted for further follow up.

We hope to welcome you soon at all Seasons Legian on your next visit to Bali.

Best Regards,

Kahar Salamun
General Manager

29 oktober 2013 beoordeeld

paar keer werd tijdens schoon maken van kamer werd onze geld weg gehaald en hotel doet niets
en net als die mensen weten precies Wanner moeten dat doen en hoeveel dat vaalt niet op .
en is een duur hotel voor wat hij bied.

Kamertip: gewoon niet daar na toe .
  • Verbleef: oktober 2013, reisde met familie
26 oktober 2013 beoordeeld

Wij komen niet meer in dit hotel terug en adviseer ook anderen niet in dit hotel te reserveren. In iedergeval niet met een grote groep. Dit kunnen zij niet aan.Wij hebben ( een groep van 26 personen, 13 kamers) van 11 oktober tot en met 24 oktober in dit hotel gelogeerd voor een bruiloft. Er was beloofd het bruidspaar een speciale kamer te geven maar hier is niets van terecht gekomen. Wij zouden groepskorting krijgen maar ook hier is niets van terecht gekomen. Het personeel was vriendelijk (zoals elke Indonesiër )maar er onprofessioneel. De faculteiten waren goed voor valide mensen. Er is geen lift aanwezig. Als je niet goed ter been bent kun je beter naar een ander hotel gaan die wel een lift heeft. Kamers, zwembad, lounchebar, ontbijt en omgeving hebben wij niet over te klagen. Je moet wel ongeveer 10 minuten lopen om naar het strand te gaan.
Wij hebben veel incidenten meegemaakt. Geld gestolen uit de kamers en portemonnee. Vers geperste sinaasappelssap met veel water gemengd terwijl je wel ervoor betaald. Hotelkosten betaald, maar door een verkeerde opgegeven switchcode, niet bij de bank van het hotel gekomen. Terugboekkosten van € 110,00 wilden zij niet betalen terwijl zij hun fouten hebben toegegeven. Met pijn en moeite van ongeveer 10 dagen is een oplossing gevonden. Lange wachttijden als je iets besteld waardoor je vaak koude koffie krijgt te drinken,of je krijgt het helemaal niet en dan zeggen dat je het al gehad het.
Van de buitenkant is het een vriendelijk hotel maar als je problemen hebt willen ze je niet helpen. Dit alles met het management besproken. Zij beloofden dat zij er wat aan gedaan zou worden, maar niets van dit alles. Geen medewerking gekregen om dit op te lossen.
Conclusie, een slecht management die alleen maar om de centen denkt maar weinig voor hun klanten doet.
Wij komen zeker terug naar Bali maar niet in dit hotel.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met familie
31 juli 2013 beoordeeld

Het personeel is heel vriendelijk en professioneel, kamers zijn ruim en schoon. Wij vonden de bedden wel iets te zacht maar verder was alles top. Ontbijt is goed, lekkere koffie. Er is een zwembad met een aantal ligstoelen maar wij hebben daar geen gebruik van gemaakt, Handdoeken kun je wel meenemen naar het strand. Wij zaten op de 3 e verdieping en er is geen lift maar dat vonden wij geen probleem. Er is een kluisje op de kamer, we waren een keer vergeten dat dicht te doen maar alles lag er nog netjes in. Er is geen fitness centrum, wel massages mogelijk maar dat hebben we niet gedaan.

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner