9 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2e keer in het Ossotel. We waren hier in mei 2014 toen het nog maar kort open was. Modern hotel, goede voorzieningen ingeklemd tussen andere hotels. Via een gangetje toegang tot het strand waar enkele ligbedden gratis beschikbaar zijn voor gasten van het Ossotel. Bar en restaurant zijn goed en worden druk bezocht. A la carte ontbijt goed met een klein buffet.
Na ruim 2 jaar geeft Indonesisch onderhoud toch wat puntjes van kritiek. Nog steeds value for money. Hoop dat ze het vast kunnen houden. Veel concurrentie. 'Boulevard' wordt opgeknapt.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Wayan S, General Manager van Ossotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Dear j00pvanderp0el,
Thank you for sharing your feedback which we value greatly. It’s always our pleasure to have you stay with us for 2nd time at Ossotel and we are glad to know that you had enjoyed the experience. It is our goal to consistently ensure our facilities and services are efficient to maintain our standard. We strive to provide friendly service, comfortable and modern accommodation to all of our guests. Look forward to welcome you back again soon.

2 oktober 2016 beoordeeld

Wij hadden voor het Ossotel gekozen vooral gebaseerd op de geweldige recensies op tripadvisor en waren erg teleurgesteld. Het hotel richt zich vooral op de low-budget Australische reiziger. Legian en Kuta zijn vast in Australische hand en wij hadden beter moeten weten maar waren gecharmeerd bij de marketing en website van het hotel, naast de geweldige recensies. De locatie is heel druk, er is ook 's nachts nog herrie. De kamers zijn heel gewoon maar worden goed verzorgd en de staf die verantwoordelijk was voor het schoonmaken was heel vriendelijk en attent. De staf in het Romeo's restaurant waar het ontbijt geserveerd wordt was precies het tegenovergestelde. Zij waren vooral ongeïnteresseerd, vergaten bestellingen of brachten het verkeerde. In het hotel vind ik het ook niet prettig om continu met "boss" aangesproken te worden. Helaas een fenomeen op straat en strand in veel Aziatische landen maar niet in een "luxury hotel". De ontbijtkeuze is wederom vooral op de Australische gasten gericht, jij kan kiezen uit een warm gerecht. Wij hebben nooit gebruik gemaakt van de pool maar zijn altijd naar het strand gegaan. Er staan acht ligbedden van het Ossotel op het strand, die verder niet verzorgd worden en in slechte staat zijn. Wij vonden vanaf dag een dat wij de absoluut verkeerde keus hadden gemaakt met het Ossotel en waren teleurgesteld voor zeven dagen vast geboekt te hebben. Met de service van een gratis kamer om te kunnen douchen bij een late vertrek waren wij wel heel blij.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Wayan S, General Manager van Ossotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2016

Dear Bas_8,
Thank you for taking the time to write your feedback. However, I am sorry that you had a far from favorable experience at Ossotel. We are always open for feedback and eager to improve our product and services to ensure a wonderful experience for all of our guests. Once again, thank you for staying with us and hope we could serve you again in the future.

30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi, fris hotel.
Ruime, moderne kamers waar niets op aan te merken is, mooie badkamer.
Grenst aan leuke straat met winkeltjes, massages en restaurant.
Via achterzijde is het strand te bereiken (ligt niet direct aan het strand).
Mooi zwembad over gehele lengte hotel, erg rustig tijdens ons verblijf.
Medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam.

Opvallend: uitgebreid en goed ontbijt.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Wayan S, General Manager van Ossotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2016

Dear Hamilton14-15,
Thank you for taking the time to write your feedback. It’s our pleasure to have you stay with us at Ossotel and I’m so glad to know that you had enjoyed the experience. We take a lot of effort to personalize the service for our guests' individual needs. I’d like to express our gratitude for your compliment to our pool and the helpful staff. We look forward to welcome you back soon.

9 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verzorgd hotel met uiterst vriendelijk personeel. Je moet er wel rekening mee houden dat het hotel NIET vlakbij het strand ligt en dat je om daar te geraken, door een smal steegje van 200m moet wandelen. Je moet er ook rekening mee houden dat de bar gelegen is aan een drukke straat.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Wayan S, General Manager van Ossotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2016

Dear Niels V,
Thank you for writing your feedback. It’s our pleasure to have you stay with us at Ossotel and we are glad to know that you had enjoyed the experience. We aim to exceed guest expectations and always try to make it a most memorable one for our guests. I’d like to express our gratitude to your compliment to our extremely friendly staff. We look forward to see you again soon.

11 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

1 van de betere hotels waar wij ooit zijn verbleven.
Het personeel is uitermate vriendelijk.
Verder zijn de kamers zeer netjes.
Dagelijks komt er een roomservice langs met iets lekkers en het weerbericht voor de volgende dag.
Overal is WiFi.

De bedden zijn heerlijk.
Ik zeg doen.
Fantastisch hotel

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Wayan S, General Manager van Ossotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2015

Dear Jk2809,
Thank you for sharing your feedback which we value greatly. It’s our pleasure to have you stay with us at Ossotel and glad to know that you had enjoyed. It is our goal to consistently ensure our facilities and services are efficient to maintain our standard. We strive to provide friendly service, comfortable and modern accommodation to all of our guests. I'd like to express our gratitude for your compliments to our extremely friendly staff. We do appreciate your recommendations and look forward to see you again soon