Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

Na 2 jaar weer terug in Bali, dit keer voor onze honeymoon! Zoals altijd vriendelijk ontvangst en zeer service gericht. Leuke verrassing op de kamer en dessert voor onze huwelijk. Wel ander publiek dan 2 jaar geleden.. Veel Australiërs en Chinezen die niet veel rekening houden met andere gasten; bedjes reserveren bij het zwembad terwijl ze 2 uur weg zijn van het zwembad. Hier mag het hotel wel wat strenger op zijn. Ontbijt buffet was zeer goed met ruime keuze. Goed geholpen bij de receptie (weet haar naam niet meer) met onze check out. Ze had zelfs contact opgenomen met een vriend om een upgrade te regelen in ons volgende hotel!!

Al met al een aanrader!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 september 2016 via mobiele applicatie

We zijn hier op honeymoon geweest en het hotel is prachtig. Wij hebben voor dit hotel gekozen ivm het grote zwembad en dat is ook echt een plus tov alle kleine ingebouwde of dak zwembaden hier. Ontbijt is inbegrepen, overige te betalen. Prijzen zo 6 euro voor een lunch salade en 10 euro voor een burger met friet. Voor Nederlandse prijzen prima, voor Balinese prijzen wat duur. Je kunt buiten voordeliger eten. Aanrader is the beach house voor lunch en avondeten, zit bij uitrit van het hotel. Heerlijk en de helft van de prijs. Heel luxe hotel wat het geld zeker waard is. Wij vonden de prijs van 180 euro voor een upgrade naar kamer
Met bad te duur en hadden een standaardkamer zonder balkon. Voor
Ons als niet balkon zitters prima.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 april 2016 via mobiele applicatie

Aanrader!!! Wat een mooi hotel! Schone en mooie kamers, fijne airco, lekker bed en balkon. Ontbijt heerlijk en niet normaal veel keus! Groot zwembad met genoeg ligbedden (weet niet hoe dit in het hoogseizoen is, want nu lagen ze evengoed bijna vol, maar altijd plaats). Super vriendelijk personeel!! Op dag van vertrek kun je gebruik maken van het zwembad, douche, wc etc. Ik vind niet snel iets super goed, maar dit was meer dan dat! Als we weer een keer naar Bali gaan dan gaan we zeker terug! Geweldig!

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 december 2015

Wij maakten enkel gebruik van het zonneterras op de derde verdieping, mega vieuw bij zonsondergang vanuit één van de vier jacuzzi's. Zéér vriendelijk personeel, goed gekoelde drankjes en lekker en verzorgd eten.

• Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 26 oktober 2015 via mobiele applicatie

Lux 5 sterren hotel, maar alles net een beetje anders wat niet bij iedereen in de smaak zal vallen. Een super ontbijt!!!!! 6 sterren waard!! Kamers zeer oke..... Maar een bad op het terras??? Heel bijzonder dus. Alleen zwembad view. Beetje gehorig.

Verbleef: oktober 2015, reisde met familie