Beoordeeld op 15 oktober 2015 via mobiele applicatie

Geweldig genoten van dit hotel!! hele goed service, kamer was ook niks op aan te merken helemaal top, service ook super willen je graag helpen ik gratis shuttlebus naar het strand! Hier had ik nog wel een nachtje langer kunnen blijven!

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 1 november 2014 via mobiele applicatie

Wij verblijven er op dit moment en het is een leuk hotel. Service is perfect. Ligging is goed, maar ik vraag me af hoe iedereen zo positief over het eten kan zijn. Je moet de avond van te voren doorgeven wat je als ontbijt wil. Je hebt dan ruime keuze over welk af soort ontbijt, maar de hoeveelheden zijn minimaal. 2 sneetjes brood pp. En alleen wit brood. 2 eitjes op welke manier je wil. Een paar plakjes meloen. 1 klein glas jus en een kopje koffie. En 1 cupje jam en honing voor 2 personen.

Behalve het ontbijt zijn we erg positief. De kamer is netjes en word er lek dag gepoetst.
Zwembad is mooi en schoon. De beplanting is leuk. De kikkertjes zijn leuk.
Ook de ligging is leuk. Net iets van de drukte vandaan maar dicht bij alle belangrijke dingen.

Als je een kleine eter bent zou ik dit hotel zeker aanbevelen.

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 27 augustus 2014

Wij hebben 4 nachten in een familyroom verbleven en 2 nachten in 2 luxury rooms en hebben een uitstekend verblijf gehad. Keuze uit 5 soorten prima ontbijt die op je kamer of balkon wordt uitgeserveerd. Het personeel is niet alleen vriendelijk maar ook zeer hulpvaardig en spreekt zeker redelijk goed Engels. Ligging 10 minuten lopen van begin bekende winkelstraat en 20 minuten van strand. Shuttle hebben wij niet gebruikt. Directe omgeving hotel nog wat naargeestig maar er wordt, lijkt het, aan nieuwbouw gewerkt. Dit hotel is zeker gezien prijs-kwaliteitesverhouding een absolute aanrader.

Kamertip: Ben je met 4 reizigers, probeer dan zeker een familyroom te boeken.
Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 7 augustus 2013

Prijs/kwaliteit is uitstekend. Basic maar strak design en van alle comfort voorzien. Eigen balkon was fantastisch! Zwembad is perfect. Personeel is super vriendelijk en er is 3x per dag een shuttle naar het strand en/of winkelstraat. Nightmarket is fun s avonds en spotgoedkoop. Ook goede warung twee deuren verderop met en yogastudio. Lage prijs en kwaliteit van hotel wegen zeker af tegen de iets verdere ligging van het strand.

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 5 juli 2013

Wij verbleven hier de eerste 3 nachten van onze vakantie, en dat is ons zeer goed bevallen! Werden vanaf het vliegveld netjes opgehaald door Surya (werkt als chauffeur vanuit hotel). Kamer (deluxe) zeer schoon, genoeg ruimte, mooie badkamer, goed bed, goedwerkende airco en lekker balkon! Zeer tevreden dus!
Personeel is erg vriendelijk, en helpt waar nodig. Het ontbijt vonden wij erg verzorgd, keuze uit eieren op verschillende manier klaargemaakt + toast + fruit + sap + koffie/thee op de kamer gebracht, heerlijk!!!
Hotel is wat lastig te vinden door taxichauffeurs, dus neem kaartje van hotel mee!
Wij bevelen dit hotel zeer aan, en zouden dit zo weer opnieuw boeken!
Voor uitjes raden wij aan met Surya te gaan (zit vaak voor het hotel). Hele lieve en betrouwbare goed Engels sprekende jongen. Hij heeft ons de hele vakantie van hotel naar hotel gebracht en dagjes rondgereden! Heel erg leuk , en je betaald niet de hoofdprijs!

Datum van verblijf: juni 2013