Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, direct gelegen aan de boulevard. Iets buiten het drukke centrum van Kuta.
Prachtige openbare ruimtes en prima kamers. Enorm vriendelijk en gastvrij personeel. Zeker ‘value for money. Zou zo weer teruggaan.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Jonat P, General Manager van Alam KulKul Boutique Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2018

Dear 521SvG,

Warm greetings from Alam Kulkul Boutique Resort...

Thank you for taking the time to leave a review of your stay with us and sharing your experience.

Please feel free to contact me when you wish to return it will be my pleasure to personally assist you with your reservation arrangements and welcome you back once more.

Kind regards,

Jonathan Payne
General Manager

Beoordeeld op 15 maart 2018

Heel mooi verblijf hier gehad van 3 dagen in deze schitterende locatie aan Beatchwalk.
50 mete4 van strand af en fantastische mooie Italiaans gerichte keuken.Zeker aan te raden aan Families met kindertjes,daar wordt hier op een heel mooi gastvrije manier mee omgegaaan.
Ons gaan ze hier zeker terugzien.

Kamertip: Aan zwembad of een superieure room met eigen zwembad
  • Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 september 2017

Zeer fraai aangekleed en luxueus resort, ideaal gelegen direct aan het strand. Net buiten de hectiek en het bijbehorende lawaai van het centrum zelf, maar nog binnen 10 minuten loopafstand van het nachtleven en andere plekken die je als toerist toch wilt zien. De kamers waren perfect, bijna allemaal met zicht op een van de zwembaden en met een fijn buitenzitje waardoor je optimaal van de mooie tuinen op het resort kan genieten. De zwembaden waren eveneens prima, net als het ontbijtbuffet. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, en let op de kleinste details. Al met al is Alam KulKul Boutique Resort een plek waar je (zelfs in Kuta!) helemaal tot rust kunt komen en die wij andere Bali-gangers zeker zouden aanraden.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 augustus 2017

Mooi typisch Balinees hotel met mooie gerenoveerde kamers. Lekker rustig maar toch centraal gelegen, dichtbij de drukte van Kuta. Hotel is absoluut een aanrader. Kuta als plaats viel ons tegen. Vlakbij het hotel is een klein stuk van het strand geschikt om in te zwemmen. Onze kinderen vonden de hoge golven geweldig. Waterbom park is ook erg leuk voor de kinderen.

Kamertip: kies een gerenoveerde kamer
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 7 maart 2017 via mobiele applicatie

een oase in het drukke Kuta. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Kamer schoon en ruim. Geen lawaai van straat merkbaar, en toch zit je vlak bij het strand.
Leuke bbq avond met balinees dans gezelschap

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner