Padma Resort Legian
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
  • Gratis parkeren
All Seasons Legian Bali(Legian)
Rama Residence Padma(Legian)
  • Zwembad
  • Aan het strand
  • Zwembad
22 maart 2017 beoordeeld

Weer met de boot van de Gili eilanden naar Balie. het was een heel mooi hotel met zeer luxe kamer, met bad die door middel van een schuifdeur te openen midden in de kamer staat en vanuit het bad heerlijk televisie kan kijken. het hotel heeft diversen zwembaden maar ons zwembad was aan de rand van het strand waar ook wat meer wind was en dat was wel heel lekker en bij het hele hotel waren goede ligbedden

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
5 juni 2016 beoordeeld

Padma Resort is een top hotel met een aangenaam verblijf. De kamers zijn ruim met goede ruime bedden. Het ontbijtbuffet is ruim met diverse verse sapjes. Personeel is uiterst vriendelijk. Verschillende zwembaden, ook voor kinderen. We hadden geen overlast van de verbouwing/renovatie van de huisjes, naast ons. Padma blijft een topper.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
13 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol, comfortabel, luxe hotel.
De tuinen met vele waterpartijen zijn een lust voor het oog, prima gelegen direct aan het strand waar vanuit de beachclub de prachtige zons ondergang aanschouwd kan worden.

Aangelegd met oog voor detail.
zeer service gerichte staf, fantastisch ontbijt, prima kamers, goed bed.
Service zoals Food en drinks aan het zwembad is perfect geregeld. Spa en Fitness eveneens erg goed.
Top!
Enige punt wat jammer is dat het hotel geen eigen strand heeft en derhalve geen beach faciliteiten!

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
8 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel, met erg mooie tuinen en zwembaden en een TOP ontbijtbuffet! Ondanks het grote aantal kamers, merk je niets van de grootte van het hotel. Het personeel doet er alles aan je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken, zonder daarbij opdringerig te zijn. Wij vonden de locatie precies goed: dichtbij Kuta en Seminyak, niet middenin de drukte, maar wel met veel leuke restaurantjes en winkeltjes in de directe omgeving. Heb je wat budget over, boek dan een deluxe chaletkamer. Deze kamer is zijn geld meer dan waard. De zwembaden bieden meer dan voldoende bedjes en een grote plus vonden wij dat het reserveren van bedjes niet werd toegestaan. Een verblijf in het Padma is een garantie voor een heerlijke vakantie! Wij hopen zeker nog eens terug te komen!

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
2 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi hotel, vriendelijk personeel en mooie omgeving. Prachtige kamer, schoon, groot en luxe. Personeel is heel erg vriendelijk en het ontbijt is echt Top! In de omgeving is genoeg te doen en je loopt vanuit het hotel zo het strand op. Ik zou zo weer terug gaan naar dit hotel!!

Verbleef: april 2014, reisde met vrienden