Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.062)
Beoordelingen filteren
3.062 resultaten
Waardering van reizigers
1.565
965
310
141
81
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.565
965
310
141
81
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
23 - 28 van 3.062 beoordelingen
Beoordeeld op 3 september 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben een superieure kamer geboekt voor 6 nachten met garden view. Eenmaal aangekomen in het hotel kregen we een kamer met uitzicht op de parkeerplaats. Gemeld bij de receptie, we moesten 2 nachten verblijven in de huidige kamer en konden daarna nog 4 nachten worden omgeboekt naar een andere kamer. Wegens miscommunatie door de receptie was dit uiteindelijk niet mogelijk!! We moesten ons om 3 uur melden en kregen te horen dat de kamer alsnog niet beschikbaar was, erg teleurstellend. Personeel bij de receptie vonden wij onvriendelijk in vergelijking tot andere hotels op Bali. Overigens was de kamer ook niet overal schoon, vieze lakens etc. Ontbijt en zwembad is overigens wel prima. Voor ons geen Legian Beach meer helaas.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
1  Bedank manon412
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-legianbeachhotel, General Manager van Legian Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017
Google-vertaling

Dear manon412,


Greetings from Legian Beach Hotel and thank you for staying with us and sorry to learn that you were not happy with the room provided, even though it was according to the booking that we received. I would strongly recommend that you book the bungalow or villa next time.

I am not sure which room that you have stayed in as indeed there are several front view rooms where you can see car from the balcony in between the jungle of small and big trees. We are lucky that our car park is covered by big trees, unlike in other properties.

Even though we were not succeeded in fulfilling your expectation this time, please do not hesitate to let us know should there be anything at all that we can do for you in the future.

Meanwhile, we wish you a happy time.

Sincerely,

Arif Billah
General Manager
LEGIAN BEACH HOTEL

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 augustus 2017

Legian Beach hotel heeft kamers, maar ook tuin bungalows en tuin/pool/beach villa's, wij verbleven in een tuinbungalow. De kamer is mooi ingericht, en heeft een grote badkamer met douche en ligbad, een fijn terras met loungestoelen en ligbed en een plafondventilator. Het ontbijt is prima, je kunt verse omelet of gebakken eieren bestellen ook wafels en pancakes worden vers bereid. Je kunt binnen maar ook buiten ontbijten met uitzicht op zee. Je kunt hier ook heerlijk dineren, maar dat is wel duurder als in een restaurant in de buurt, de drankjes zijn ook prijzig. Je kunt ook zelf ook drankjes bij de supermarkt kopen en op je kamer nuttigen. Personeel is erg aardig en hulpvaardig. Wifi is oke ook op de kamer en op 't strand

Kamertip: Hotel is rolstoelvriendelijk. Lift naar de eetzaal aanwezig. Wij zaten in tuinbungalow 18 A en C Dat zijn prettige kamers.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Tiny R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-legianbeachhotel, General Manager van Legian Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Tiny R,

Sunny greetings from Legian Beach Hotel and thank you for staying with us while enjoying your full of sun holidays in Bali.

We are grateful that you have stayed in one of our Deluxe Garden Bungalows and that you have enjoyed it. Indeed, beside the garden bungalow, we also have Premier Pool Villa, Deluxe Pool Villa, Deluxe Garden Villa and Deluxe Beach Bungalow. All have big bathroom with separate shower, while the villas have very big bathroom, some of them with double shower.

My team and I are happy to receive all your compliments and while waiting for your return, please allow me to make you aware that on your 3rd stay, you will earn your VIP Card where " THE WORLD OF PRIVILEGE " awaits and in order to benefit the most from your stay, we would recommend that you book direct by email either to Marutha (Mr) frontoffice@legianbeachbali.com or myself at generalmanager@legianbeachbali.com

I also wish to mention the benefits you will have when booking directly with the hotel:
- Best rates available
- Flexibility in changing/cancelling your booking anytime and as many times needed in the case of unseen circumstances such as cancellation of your flights, closure of airport, volcanic eruption and so on.
- Added bonus awaits

Once again, thank you! and see you soon.


Sincerely,

Arif Billah
General Manager
LEGIAN BEACH HOTEL

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, maar niet meer dan dat. Serviceniveau is Europees, maar veel minder dan elders op Bali. Vooral receptiepersoneel is heel negatief en probeert te intimideren voor extra's.
Prijsniveau is bijna gelijk aan Nusa Dua, maar serviceniveau ver daaronder.
Als je je meldt bij de receptie krijg je eerst alleen maar te horen wat er allemaal niet mag.
Pasjessysteem voor handdoeken bij zwembad is heel onhandig.
Voldoende keuze bij het ontbijtbuffet en verder prima eten in de restaurants.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Bedank Klaas H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-legianbeachhotel, General Manager van Legian Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Klaas H,

Greetings from Bali as well as from Legian Beach Hotel and thank you for trying our hotel during your recent Bali holidays. From your review I can understand that you have been to Bali before and I agree with you that Legian area and Nusa Dua area are not in comparison in many ways. They are better and worst in their own unique conditions and systems.

We appreciate your feedback about services and facilities and this will be discussed within our team to review what you have mentioned and see where we can further improve our services and facilities to meet expectation of all of our guests.

Thank you for mentioning the pool towel system and after in operation for 43 years, we have been through different situations related to this and we believe the pool towel card system is, still, the best system for Legian Beach Hotel, considering the very open area we are in which is easily accessible by public. This is to ensure that only Legian Beach Hotel's guests use the pools, which is very important for the safety, security and comfort of all guests. We hope you will stay again and after staying for several times and know better about Legian area, I believe you will appreciate the card system. This system may change in the future when we find a better one.

The pool card system is, I believe, not needed when the hotel or resort is situated in more secluded area where public access is not easy + security guards seen more obviously, such as in Nusa Dua area. We also do not use card system in our sister property in Candi Dasa as the resort is located in a secluded and private area.

Should there be anything that we can assist you in the future, please let us know directly by email either to Marutha - Asst. Front Office Manager frontoffice@legianbeachbali.com or myself at generalmanager@legianbeachbali.com

Last but not least, we wish you a lovely weekend and hopefully see you again in the near future.

Sincerely,

Arif Billah
General Manager
LEGIAN BEACH HOTEL

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

We verbleven 2 weken in een garden villa eind juli. Kamer geboekt maar een upgrade gekregen. We waren met 2 stellen dus 2 villaatjes. Het was in 1 word fantastisch!! Heerlijk schone mooie grote kamers fantastische ballroom als badkamer en een heerlijk bed. We zijn heel blij dat de wc's nu met kaartjes moeten zodat niet alle strandgasten naar de wc konden en wij dus niet in de rij hoeven te staan. Geweldig. We zijn al vaker geweest en telkens word het personeel vriendelijker. We hebben echt genoten! Tot volgend jaar!!!!!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
1  Bedank 240lysannes
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-legianbeachhotel, General Manager van Legian Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Lysanne S,


Happy greetings from Legian Beach Hotel and thank you for staying again with us and witnessing all the improvement and remodeling that we have been doing all this while.

We are happy that you have enjoyed the Deluxe Garden Villas and that everything has met your expectation which have given you the most enjoyable and memorable holidays.

We also appreciate all your compliments which I have shared with my happy team and we all look forward to your return and for that, please allow me to make sure that you are aware about the VIP program whereas on your 3rd stay, you will earn your first VIP Card and "the world of privilege" awaits. Furthermore, in order to benefit the most from your next stay, I would recommend that you book directly by email either to Marutha - Asst. Front Office Manager frontoffice@legianbeachbali.com or myself at generalmanager@legianbeachbali.com

I wish to mention the benefits you will have when booking directly with the hotel:
- Best rates available
- Flexibility in changing/cancelling your booking anytime and as many times needed in the case of unseen circumstances such as cancellation of your flights, closure of airport, volcanic eruption and so on.
- Added bonus awaits

Last but not least, while looking forward to having you again, we all wish you an enjoyable time.

Sincerely,

Arif Billah
General Manager
LEGIAN BEACH HOTEL

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Het legian beach hotel is een groot massaal complex waar je bij het zwembad weinig van merkt. Daar is het rustig en alles is prima verzorgd. Het strand is druk en je wordt bestookt door veel strandverkoper die iets van je willen(bah). Van een beach hotel is niet echt spraken omdat je een bedje moet huren dus maakt geen deel uit van het hotel. De zee is erg wild dus leuk om met de golven te spelen maar dobberen zit er niet in. Het hotel barst van de Australiërs waar wij overigens geen last van hadden. Onze kamer was erg klein en niet echt heel schoon. De horeca was best prijzig voor Balinese begrippen. Kortom prima hotel maar dit kan ik in Spanje ook vinden.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Bedank jodw346
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-legianbeachhotel, General Manager van Legian Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2017
Google-vertaling

Dear jodw346,

Warm greetings from the island of Gods as well as from everyone in Legian Beach Hotel and thank you for trying our resort for your recent holidays in Bali.

We are glad that you found our resort to be very nice and well taken care of and should bigger space is important for you, I would recommend that you try our bungalow or villa the next time you stay with us.

Thank you for emphasizing that the beach is not part of the hotel, which is indeed not, and this will help others to understand.

Should there be anything that we can assist you with your accommodation when you return to Bali, please feel free to directly contact Marutha - Asst. Front Office Manager frontoffice@legianbeachbali.com or myself at generalmanager@legianbeachbali.com

I wish to mention the benefits you will have when booking directly with the hotel:
- Best rates available
- Flexibility in changing/cancelling your booking anytime and as many times needed in the case of unseen circumstances such as cancellation of your flights, closure of airport, volcanic eruption and so on.
- Added bonus awaits

Many thanks once again and we hope to see you again soon.

Sincerely,

Arif Billah
General Manager
LEGIAN BEACH HOTEL

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken