Bliss Surfer Hotel(Legian)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
FuramaXclusive Ocean Beach(Legian)(Heel veel waar voor je geld!)
Legian Beach Hotel(Legian)
  • Gratis parkeren
All Seasons Legian Bali(Legian)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Alam KulKul Boutique Resort(Legian)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Sun Hotel & Spa(Legian)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Mercure Bali Legian(Legian)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Pullman Bali Legian Beach(Legian)
TripAdvisor
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten,goed restaurant en mooi hotel!

Pebri en Eka waren heel vriendelijk en heel ervaren! Het hotelpersoneel was verder ook vriendelijk. De bar en cocktails zijn heerlijk en heel betaalbaar.

Zeker doen!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
20 april 2017 beoordeeld

+ Zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. ligging is ideaal midden in het nachtleven en vlak bij het strand. alles zeer vlot bereikbaar. Zeer proper en verzorgd.

- kamer niet al te groot doch voldoende, badkamer was echt wel klein. In werkelijkheid is het ziet het er net wel wat minder uit dan de veel belovende foto's doen verwachten. Doch blijft het hotel een aanrader.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
4 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten met gezellige live muziek. We zijn op het restaurant gekomen via tripadvisor. Het restaurant is zeker de moeite waard om eens lekker te eten! Voor de hele grote eter (net als ik) zal het misschien wat te kort zijn..

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
27 juni 2016 beoordeeld

Dit hotel is vooral interessant voor een jeugdig publiek dat van uitgaan houden.
In de hoofdstraat gelegen met alle drukte.
Zeer modern met kleine minimalistische kamers.
Het ontbijt is zeer uitgebreid en zeer goed.
Alles is zeer goed onderhouden.
Heeft niet de typische Balinese sfeer.

• Verbleef: maart 2016, reisde alleen
4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima kamers, hadden upgrade gekregen naar een poolaccess kamer. Volgens mij betaal je normaliter meer voor deze kamers maar ze zijn niet aan te raden, veel geluidsoverlast van alle bars en disco's op straat.
Mijn eigen handdoek is snachts ook gestolen vanaf de stoel voor mijn kamer ( deze kamers hebben soort van terrasje met 2 eigen stoelen en vanuit daar loop je door naar het zwembad)
Ontbijt was prima, wederom service ( op de eitjes man na!) niet goed. Bij binnenkomst kamernummer en voucher gegeven en tot 2x toe daarna iemand aan tafel gekomen of we aub kamernummer en vouchers konden inleveren.
Dame bij de receptie zei niets tegen ons toen we weggingen. We werken zelf in een hotel dus riepen twee keer: thank you byebye. Ze keek ons tot twee keer toe aan en draaide nietszeggend om.
Daarnaast konden we onze bagage achterlaten ( je kreeg dan een kaartje op je bagage op te halen)
Toen we onze tassen gingen ophalen was er echter niemand te bekennen en lagen alle tassen voor het grijpen.
Mooi hotel, goeie locatie, maar helaas is de service ver te zoeken.

Verbleef: juni 2016