19 mei 2018 beoordeeld

6 nachten in dit hotel verbleven en erg naar onze zin geweest. Relaxed zwembad op het dak, super ruime kamer met fijn bed. Dichtbij het strand. En het personeel vriendelijk en behulpzaam.
Het ontbijt was ook goed. Ik kan het iedereen aanraden

Verbleef: april 2018, reisde met familie
10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden dit hotel geboekt om na onze lange vlucht een paar dagen bij te komen. Hotel ziet er prachtig uit, goed onderhouden en schoon. Bedden slapen heel lekker, kamer groot genoeg (twee persoons). Personeel ontzettend vriendelijk, niets is teveel gevraagd. Vooral Indri (guest host) wilt er alles aan doen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Iedereen geeft je tips en adviezen (welke pinautomaat, welke taxi's etc). Zwembad op het dak is heerlijk en erg rustig. Voor ons zeker een aanrader, tot de volgende keer!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
RamaResidencePadma, Manager van Rama Residence Padma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2017

Dear Our Valued Guest MevrouwShannon,

Warmest greetings from Rama Residence Padma - Legian Bali,

Thank you for taking a moment to share your review while recently staying at the Rama Residence Padma.
Please rest assured that I will share your comments with our team and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all as we strive to continuously improve the quality of our services.

We do look forward to welcome you back and Please don't forget to recommend us to your families & friends, we promise a better price if you book direct with us for your next stay

Raynita Evyanti Rahardjo
Ecommerce Manager

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, vlakbij het Padma strand, winkeltjes, restaurants en barretjes allemaal op loopafstand. Heerlijke bedden!!!! A la carte ontbijt, veel keuze en smaakvol. Eten in het restaurant is top, supersmaken, vooral de verschillende curry's. Zwembad op het dak heerlijk rustig om baantjes te trekken. Echte aanrader!!

Verbleef: juli 2017
RamaResidencePadma, Manager van Rama Residence Padma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2017

Dear our valued guest, Averhag..

Warmest greetings from Rama Residence Padma - Legian Bali,

Thank you for your compliments.
We are delightful to hear that you enjoyed your stay with us.
Our central location at Legian will definitely give you a lot of choices for your holiday such as beach, restaurants and shopping center.
I will share your compliments with all concern.
Please don't forget to recommend us to your families & friends, we promise a better price if you book direct with us for your next stay.

17 juli 2017 beoordeeld

We hebben dankzij al het personeel een geweldige vakantie gehad. De kamer was geweldig en schoon. Een prachtig zwembad op het dak waar men heerlijk rustig kan zwemmen. Het personeel was super en de service was top. Voor een nieuw hotel had men alles goed op orde. Het restaurant is zeer sfeervol en al he eten was heerlijk. Kortom voor een heerlijke betaalbare ( wat plaatselijk onderhandelbaar is) kun je in Rama een super vakantie hebben

Kamertip: De kamer was geweldig!
Verbleef: april 2017, reisde met familie
RamaResidencePadma, Manager van Rama Residence Padma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2017

Dear our valued guest, Wessel V..

Warmest greetings from Rama Residence Padma - Legian Bali,

Thank you for taking the time to share the experience of your recent stay at Rama Residence Padma, Legian - Bali.
We are happy to hear that you enjoyed your stay and delighted to hear that our services have exceeded your expectations.
We are looking forward to welcome and serve you again at Rama Residence Padma Bali.

ecommerce1@rcoid.com

24 mei 2017 beoordeeld

Een zeer goed en schoon hotel in een druk winkelstraat waarvan je niets merkt of hoort in je kamer! Iedere dag schone lakens wanneer je het wenst, het wordt kenbaar gemaakt middels een kaartje wat je op het bed moet leggen, vanwege het milieu. Personeel is ontzettend lief en gastvrij. Bij aankomst een welkomstdrankje! Het ontbijtkaart is goed gevarieerd en lekker. Het restaurant heeft een 5 landen keuze menu: Indonesisch, Chinees, Indiaas, Vietnamees en Koreaans. Ontzettend goed eten. Het zwembad is op het dak met een waanzinnige uitzicht, te bereiken via een lift! Het strand is 3-5 minuten lopen, links van het hotel straat uitlopen. Parkeergelegenheid in de parkeerkelder van het hotel. Security ook zeer vriendelijk, aanwezig!

Kortom een zeer goed en schoon hotel met uiterst vriendelijk personeel en echt al het personeel, van receptie tot huishouding toe. Ik kan niet 1 iemand een goed revieuw geven omdat ze allemaal goed zijn.
Een echte aanrader voor iedereen die naar Bali gaat!
Wij hebben er 19 dagen verbleven met ontzettend veel plezier en we komen er zeker weer terug!

Lieve mensen van Rama Residence Padma nog ontzettend bedankt voor jullie gastvrijheid. Mede dankzij jullie hebben mijn man, dochter en ik een onvergetelijke vakantie gehad. Wij zullen jullie missen en komen zeker terug! Liefs en groetjes uit Belanda.

Kamertip: Alle kamers even goed en ook goed toegankelijk voor mindervaliden middels een lift.
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
Rama R, Manager van Rama Residence Padma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

Dear our valued guest, 12patricella34..

Warmest greetings from Rama Residence Padma - Legian Bali,

Thank you for taking the time to share the experience of your stay at Rama Residence Padma, Legian - Bali on May 2017.
We are happy to hear that you enjoyed your 19 days stay and so glad to hear that everything that we offered has lived up your expectation.

ecommerce1@rcoid.com