Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Samen met mijn dochter heb ik 3 dagen in dit hotel verbleven. Het hotel is modern ingericht. De kamers zien er hip uit. Als je goed kijkt zie je dat het onderhoud net wat beter zou kunnen. Ontbijtbuffet is uitgebreid. Ligging tov strand en centrum is prima. Alles goed te lopen. Er rijdt een gratis shuttlebus naar diverse plekken.

Datum van verblijf: mei 2018
Debby R, General Manager van ibis Styles Bali Petitenget, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Dear Nicole H,

We are delighted to learn that you have had an enjoyable experience and impressed with the signature service we are offering during your first day stay at our hotel.

Total guest satisfaction is our utmost priority and we would like to thank you for your heartwarming review that we are able to maintain and further improve on our service quality.

On the behalf of the entire team, we certainly look forward to welcoming you back to this beautiful island for another great indigenous experience.

Warm Regards

Beoordeeld op 18 augustus 2018 via mobiele applicatie

heel slecht ontvangen. we kwamen in de nacht aan na een vliegreis. super moe en geen baby bed voor onze kleine. de receptionist gaf ons ook geen lach of oplossing. jammer hoor volgende dag zagen we dat mensen verwelkomd werden met een drankje. spijtig waarschijnlijk ontvangen ze zo westers uitziende mensen alleen! oja de receptionist zei dat we snoep voor ons kind moesten kopen als oplossing: ongelofelijk! volgende dag kregen we van andere receptionist een baby bed. na het uitchecken mag je alleen in de lobby zitten. spijtig! enigste dat wel oke was: het ontbijt en de barista man!! hygiëne heel slecht : handdoeken ruiken muf en dekbed werd niet verschoond ook al was deze vies geworden..

Datum van verblijf: augustus 2018

Dear FA,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

We strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely

Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

De kamer (economy) die wij hadden is erg netjes en modieus. De ruimte is effectief ingericht, de ruimte is wel zeer beperkt. Hierdoor lagen onze koffers vreselijk in de weg.

Je merkt wel een groot verschil tussen een meer traditioneel Balinees hotel en het Ibis hotel. Er hangt hier een hele westerse sfeer. Wanneer je hier niet om geeft maakt dit verder natuurlijk niet uit, wij vonden het wel jammer.
Dit werd overigens extra bevestigd door een aanplakbiljet op een klapdeurtje bij de bar gericht aan het personeel waarop stond; No drinking, no eating, no chewing, no smokning. Het werkte op mijn lachspieren.
Ons verblijf was beperkt tot 2 nachten.

Bij het ontbijt miste ik ontspannen gevoel, het is zakelijk en wat afstandelijk.

Datum van verblijf: augustus 2018

Dear Michiel B,

Thank you for selecting our hotel for your recent trip to Bali and for leaving a review regarding your stay. There is no greater satisfaction, as a customer service professional, than receiving kind words from a valued guest.

Your comments are shared with the rest of the team as we continue to strive not only to meet your expectations but exceed them

Warm Regards

Beoordeeld op 1 augustus 2018

Ibis is overal ter wereld eenzelfde concept. Zo ook op Bali. Het personeel is werkelijk top en proberen je met alles te helpen. Het ontbijt is wel goed maar eentonig. Eten kan er ook maar niet echt gezellig om er te zitten en voor een hotel redelijke prijzen.

Kamertip: Wel ietsje gehorig
Datum van verblijf: juni 2018
Debby R, General Manager van ibis Styles Bali Petitenget, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2018

Geachte b0sb0k,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Styles Bali Petitenget erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 14 juni 2018

Dit hotel is zeer schoon, uiterst vriendelijk personeel, prima bedden, heerlijk ontbijt en mooi zwembad! Het ontbreekt je aan niets! Prijs/kwaliteitverhouding is prima!
In de directe omgeving zijn leuke, locale restaurantjes met heerlijk, prima betaalbaar eten. Overal waar we kwamen viel vooral de enorme vriendelijkheid van het personeel op! Het voelde als oprechte betrokkenheid, dus erg prettig.

Datum van verblijf: juni 2018
Debby R, General Manager van ibis Styles Bali Petitenget, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2018

Geachte Alice395

Bedankt voor het delen van uw mening over uw recente verblijf in Ibis Styles Bali Petitenget!

We zijn verheugd te weten dat u genoten heeft van alles dat ons hotel te bieden heeft. We zijn toegewijd aan het bieden van geweldige hotels waar gasten dol op zijn en we geloven dat dat bij u begint!

We hebben echt genoten van je als onze gast en waarderen het feit dat je je nieuwe hotel bij uitstek bent voor je toekomstige Bali-bezoeken!

Oprecht