“Leuke zaak”
Beoordeling van Lantern Bali

Lantern Bali
Reserveren met Chope
Lantern Bali is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 250 Restaurants in Kerobokan
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten 2 dagen achter elkaar.
Prijs van de cocktails liggen aan de hogen kant.
Dit mag voor de helf van de prijs.
Personeel is zeer vriendelijk.
Na de aardbeving die we mee maakte tijdens het eten kregen we allemaal een kopje thee om rustig te worden.
Dat was effe schrikken.
Kortom moeite waard om naartoe te gaan.

Beatrice e, Public Relations Manager van Lantern Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2018

Dear Guido S,

Thank you for writing a review about us on TripAdvisor!
We are glad to read you enjoyed your time with us even during the sad event happened last week...

We look forward to welcome you once again around a cocktail or cup of tea :)
Sincerely,

Team Lantern

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

superleuk en lekker tentje, 2 keer gegeten in onze vakantie! Aanrader is echt de “Try Everything”. Naast het heerlijke eten ook goeie sangria gedronken! Heerlijk eten voor weinig geld!

Dear Kevin V,

Thank you very much for this nice review about Lantern!

Look forward to welcome you once again!

Kind Regards,
Team Lantern

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een van de beste restaurants waar ik tot nu toe heb gegeten. Echt heerlijke grote porties voor een hele goede prijs. We hadden de try everything als voorgerecht en toen waren we al verliefd. Daarna de pho en die was fenomenaal.

GEWELDIG

Beatrice e, Public Relations Manager van Lantern Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2018

Dear Nick S,

Huge thank you for this amazing review!
We could not expect more !
Please come visit us soon again to try more of our specialties...
Cheers

20 juli 2018 beoordeeld

Lantern is een leuk en gezellig restaurant met een geweldige gastvrouw genaamd Dwi. Zij spreekt verschillende talen waaronder een beetje nederlands. Bij mij verschillende bezoeken was er altijd tijd voor een praatje en was de bediening 1e klas. De menukaart kent authentieke Indonesische en Balinese gerechten maar ook fusion food. De meeste gerechten op de kaart heb ik geprobeerd en allen waren van hoog niveau. Zeker een aanrader.

Beatrice e, Public Relations Manager van Lantern Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2018

Dear Marcel S,

We could not be more grateful after reading this amazing review! Be sure we will forward your nice words to Dwi!
Look forward to meet you soon again!

Sincerely,

Lantern

11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Try everything menu was een leuke gevarieerde en lekkere keuze. De Beef shank masaman was heerlijk. Aankleding van de zaak is erg leuk en Suharli was een spontane goede gastheer. Een aanrader.

Beatrice e, Public Relations Manager van Lantern Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2018

Dear Cor M,

Thank you for taking the time to review us on the platform!
We will congratulate Suharli for the help!

Look forward to welcome you once again!

Kind Regards

Reizigers die Lantern Bali bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District
Seminyak, Kuta District

In Lantern Bali geweest? Deel je ervaringen!