Beoordeling van Plataran Canggu Bali

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Peter M
2 beoordelingen
“BED BUGS”
Beoordeeld op 1 januari 2018 voor een verblijf in september 2017

Via secret escapes hier geboekt, er bleken bedwantsen in het bed te zitten. Personeel snapte niet dat dit niet kon en kwam met een stofzuiger om de beesten te verwijderen. Dit werkt niet met bedwantsen, dat zou een hotel moeten weten. Na veel gedoe was er een andere kamer, even gekeken, wederom bedwantsen. De manager, Weda, gaf aan dat hij ons ons geld zou teruggeven, maar dat secret escapes het geld nog had en dat hij niets kon doen. Na veel gedoe vroeg secret escapes hem de refund te authoriseren. Toen zei hij opeens dat hij dat niet kon, en dat ze bij marketing moesten zijn. Na ontzettend veel ophouden en uitstellen vanuit Weda en het plataran, moesten we wel een ander hotel zoeken, alle twee kamers die het hotel had geboden zaten er bedwantsen in het bed, en het was inmiddels diep in de nacht. Omdat we wisten dat we in ons recht stonden zijn we naar een ander hotel gegaan, en omdat we zelfs na aandringen vanuit ons geen oplossing van ze kregen, zijn we noodgedwongen in het andere hotel gebleven de rest van de vakantie. Eenmaal terug in ons land wilden wij ons geld terug, maar na veel gedoe bleek het plataran nu opeens de aanwezigheid van de bedwatsen af te zwakken, want ze zaten nu eenmaal in een bos en dat is allemaal normaal. Het plataran heeft 1200 euro van ons aangenomen, en ze hebben er werkelijk niets voor geleverd. Ze weigeren ook maar iets terug te betalen. Zelfs onze telefoonkosten die wij maakten om een ander hotel te zoeken hebben zij niet vergoed. Echt schandalig. Als je waar voor je geld wil moet je hier niet boeken! Bedwatsen kunnen je erg ziek maken!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Kerobokan

Prijzen weergeven
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren