“Herontdekt...nu wel enthousiast”

Keukens: Indonesisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

6 jaar geleden was ik voor het eerst in Merah Putih, was toen wel ok en we waren met name enthousiast over de voorgerechten. Dit jaar besloten om weer eens terug te gaan en moeten concluderen dat Merah Putih inmiddels tot de top van Bali behoort. Wij komen graag nog eens terug!

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier fantastisch gegeten!!!!! Absoluut een van de beste restaurants in Seminyak!!!! Het beste is om wel van te voren een tafel te reserveren, het is er druk bezocht en populair. Mooie club-achtige sfeer. Zeer vriendelijke bediening. Voor Balinese begrippen niet goedkoop.

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Spectaculair restaurant , gigantisch hoog gebouw met zeer luxe uitstraling .

Beste diner wat wij op bali gehad hebben , zeer goed, alcohol is vrij prijzig zo als overal op bali , maar het eten qua prijs kwaliteit ongelofelijk goed, leuke spontane bediening , vloeibare desserts , top idee , hier moet je gegeten hebben

27 november 2017 beoordeeld

Hier moesten we gaan eten, als we echt Indonesisch wilde eten.
Dat vond ik zelf niet zo, was eigenlijk een zeer goede indonees die allemaal kleine gerechten maakte, maar niet zo'n indonees die ik verwachte als in Nederland.
We hadden een 7 gangen diner, ging allemaal wel snel, maar smaak en kwaliteit was gewoon heel goed. Heel luxe apart ingericht restaurant, zeker de moeite waard om te bezoeken, wel erg gehorig, zo met een open bovenverdieping. Ook nog het tasting dessert genomen, dat was heerlijk

23 november 2017 beoordeeld

De stijl het decor en het eten waren van een uitmuntende kwaliteit men kom hier vrolijk buiten en ben er zeker van een plaats om terug te bezoeken!

Reizigers die Merah Putih Restaurant bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

Seminyak, Kuta District

In Merah Putih Restaurant geweest? Deel je ervaringen!