“Hip tentje in Seminyak 🤗”
Beoordeling van Bong Pipi

Bong Pipi
Geclassificeerd als nr. 14 van 239 Restaurants in Kerobokan
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Bong Pipi hebben we met drie personen gegeten; ik bestelde gebakken rijst met garnalen, mijn broer de pork taco’s en mijn vriend Pad Thai. De Pad Thai en taco’s waren lekker, mijn gebakken rijst met groentes erdoorheen ook, maar de garnalen waren ver te zoeken. Er zaten slechts een aantal mini garnaaltjes in en verder heel veel garnalen staartjes? Beetje vreemd, maar de smaak was verder goed dus ik heb het verder ook niet vermeld. De bananen milkshake was ook een aanrader. Het restaurant is super leuk ingericht, een leuk hip tentje om een keer te gaan eten dus.

31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend, het eten is goed net als de coffee. De locatie is prima te bereiken het zit aan de weg en het personeel is vriendelijk

31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende en vriendelijke bediening, lekker eten, good coffee, nasi goreng is een aanrader! Geniet ervan

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goede bediening, leuke sfeer en goedkoop!! Een aanrader! Verder super service gehad van Mahendra! Helemaal top!

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het tentje is leuk ingericht met lampjes etc. Wij aten hier met het ontbijt omdat dit bij het hotel inbegrepen zat. Prima ontbijtje.

Reizigers die Bong Pipi bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

In Bong Pipi geweest? Deel je ervaringen!